2011. június 19., vasárnap

Ovis helyzetjelentés:)


Íme Timel aranyos rajza, amit az ovis dolgainkhoz készített. Nagyon szépen köszönöm neki. A szöveget én ügyeskedtem rá.:) 
Arra gondoltam, hogy ezt a matricát az éppen aktuális hírekre mutató linkkel raknám ki az oldalsávba, tehát ha rákattintasz, megtalálod, hogy éppen miben mesterkedünk. Ha szeretnéd támogatni a Wesley János ovit és a "mozgalmat", tedd ki a blogodba, és linkeld be te is. Sokat segítene, mert a lényeg, hogy a számlaszám minél többfelé eljusson, hiszen nagy összeget nem sokan tudnak felajánlani a mostani szűkös időkben, viszont a sok kicsi sokra megy.:)

A mostani aktuális hír, hogy Cimbilimbi meg én Timel plüssállatainak kíséretében elmegyünk az oviba, és megnézzük, milyen, főképp azért, hogy kiderüljön, mire lenne szükségük, mivel tudnánk őket támogatni mi, kreatív bloggerek. Ha van kedved, időd, lehetőséged, gyere Te is! 

június 22. szerda, de. 10 óra
1086 Budapest, Dankó utca 11.

További örömteli hír, hogy már négy blog rendez árverést az ovi javára

(ő az első eladott portéka árát ajánlotta fel)

Nagyon szépen köszönöm nekik. 
Az én karkötőmet már Cimbilimbi hordja, Tipikos angyalkájára pedig pillanatnyilag Piszke anyóca tart igényt, de ez még nincs lejátszva!:) Nincs bizony, közben Krisztina is beszállt a nemes küzdelembe!

1 megjegyzés:

Cimbilimbi írta...

Megyünk, megyünk! Hátha lesz még vállalkozó kedvű - és épp ráérő - blogbarát :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...