2011. december 3., szombat

Adventi ajándéknaptár + kulcslyukjáték:) 7. sorsolás

Monka ajándéka 


itt látható teljes terjedelmében,
és aki megnyerte


Gratulálok a szerencsésnek! :)


A kulcslyukjátékban nyertessereg van! Elég kézenfekvő a megfejtés:
táska
az egyeztetett megoldás


GhostGirl írta...
táska
Plánka Ágnes írta...
Gratulálok Krisztinának!És a megfejtőknek is ám..nekem ez még nem megy..de most hátha..TÁSKA:)
romi írta...
Gratulálok a nyerteseknek!
Tippem: táska
Krisztina írta...
Tippelek én is – TÁSKA
homebird írta...
Játszanék én is. A megfejtés: táska. Zöld színű kordbársony anyagból készült.
Köszönöm a nagyszerű lehetőséget! :)
Tímel írta...
Mai tippem:táska.
Évi (Vica) írta...
táska
Ibcsi írta...
Tipp :Táska
Névtelen írta...
TÁSKÁ-nak gondolom. Kati
Barbaral írta...
Táska. Most nem kockáztatok. Persze biztos nem jön be:)))))))
Ildina írta...
Táska
Edina írta...
táska...
Németné Adri írta...
táska
Csitri írta...
táska
Monessa írta...
Táska! :)Törlés
gabus1217_8 írta...
Táska:)
Era írta...
táska

Mindannyian bekerültek a karácsony körüli sorsolásba! (Lécci, ellenőrizzétek, hogy mindenki itt van-e, nehogy megint lemaradjon valaki!)



A mai kulcslyuklakók pedig



művei, népszerű és hasznos ajándék:)

Bárki tippelhet, 
tehát nem csak a benevezett játékosok, hogy 

MI EZ!
2 szó



Arra kértem minden ajándékozót, hogy egyértelműen és röviden nevezze meg az e-mailjében az ajándékot. (Az én ajándékom neve például KARKÖTŐ és DÍSZ lenne, ha részt venne a kulcslyukjátékban.) 
A feladat a megnevezést (hajszál)pontosan eltalálni. 
Néhány szabályt azért érdemes figyelembe venni:
- Mindig megadom, hogy hány szót kell kitalálni.
- A kötőszavak: és, meg, vagy, a vessző, ilyesmi nem számítanak (tehát karkötő, dísz; karkötő és dísz; karkötő dísz egyaránt jó).
- Nem számít a sorrend sem (karkötő, dísz; dísz, karkötő).
- Nem számít a helyesírás sem, véletlen elütések, ilyesmi.
- Nem kell megadni, hogy hány darab, szám ne szerepeljen a megfejtésben (karkötő, 2 dísz nem jó!).
- Mindig az adott tárgy kisorsolásáig lehet találgatni.
- Lehet ugyanazt írni, mint az előttünk levő tippelő, ez esetben több nyertes lehet. Persze ez kockázatos, hiszen nem biztos, hogy jó! :) 
A többi menet közben kialakul.
Minden napi győztes nevét egy aloldalban gyűjtöm a játék végéig. Akkor lesz a sorsolás, a nyertes tőlem kap majd meglepetés ajándékot.:)

20 megjegyzés:

Monka írta...

Nagyon örülök. :) Adri, kérhetnék egy elérhetőséget a hmonka@gmail.com e-mail címre? :)

A mai tipp: gyertya, szappan

Anpebe írta...

pirospaprikás szappan :) más nem jut eszembe :)))

Ibcsi írta...

más nekem sem jut eszembe, nekem is a
tipp: gyertya, szappan

romi írta...

Gratulálok a nyerteseknek!!!
Tipp: gyertya és szappanok

rozandi írta...

Tipp szappan és gyertya

Era írta...

Gratulálok Adri!
Én is a gyertya szappan párosra szavazok!

Plánka Ágnes írta...

Gratulálok Adrinak!:)
A tippem mára a változatosság kedvéért:Gyertya,szappan.:)

Tímel írta...

Gyertya,szappan:)

martinelli írta...

tipp: gyertya, szappan

DzsiDzsi írta...

Gyertya, szappan

Névtelen írta...

Szappanok, gyertya
Kati

erikastyle írta...

szappan, gyertya

Cimbilimbi írta...

Gyertya, szappan. Most lestem az előttem kommentelőket, viszont én is erre tippeltem már előre. De szeretném!!! :)))
A táska igen aranyos, gratula Adrinak.

N. Adri írta...

Köszönöm szépen, nagyon örülök! :-)
Az én tippem is gyertya és szappan.

Edina írta...

szappan,gyertya

Alfoldi Noemi írta...

szappan gyertya

latinka írta...

gyertya,szappan(ok):))

Ryki írta...

gyertya, szappan

MrsSame írta...

Gyertya és szappanok

Belinda írta...

Drága Latinka!
Bár elismeréssel adózom a furfangos megoldásnak, de szőrt növesztek szívemre, és nem fogadom el, mert az engedékenység beláthatatlan következményekkel járhat (esetleg zárójelbe bekopizva a teljes szinonimaszótár:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...