2012. március 5., hétfő

Tojglitervek



Ahogy lenni szokott, még fel sem ocsúdtam  a karácsonyból (most szedtem le a fát, nem vicc, ez van, mikor az ember két munkahelyen nyomul + beteg, amikor nem, akkor meg felelőtlenül utazgat:), és máris itt a húsvét. A karácsonyi gömböcök mintájára készítettem roppant romantikus tojglit halványlila máslival. Vannak további tervek, majd mutatom. A máslit persze lehet variálni a szivárvány minden színében.:) 



Nem én találtam ám fel a húsvétig tartó karácsonyt :)

3 megjegyzés:

Tímel írta...

A fával még kicsit vársz,és megint aktuális:)
Van egy ismerősöm,aki egyik évben május végén szabadult meg tőle:)
Ez év első 2 hónapja fofátlanul gyorsan elosont....gyanítom ez így is marad már a hátralévő pár hónapban is...

A tojás nagyon helyes!

Farci írta...

:))) - Ez tetszik! :)))

Belinda írta...

Olyan ötletek is elhangzottak, hogy tegyek most már tojásokat a fára, jó lesz barka helyett. :)
De pszichésen nagyon negatív volt a jelenléte, mintegy tunyaságom megtestesülése... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...