2013. március 3., vasárnap

Isten veled, február!


Pápá, február, biztosan van, aki könnyet ejt érted, ám én nem tartozom közéjük! Éljen március, és a tavasz! :)
Kicsit hűtlenkedtem az utóbbi időben, és ez meglátszik a blogos tippelők számán, bár a facebookosok sem voltak olyan rettentően sokan. Lehet, hogy picit már uncsi a játék? :) Még egy karkötő van hátra, a márciusi, és utána új kör következik (a szó minden értelmében:).
De most lássuk a mai sorsolást!

A megfejtés: hát igen! Mint már annyiszor, most is bebizonyosodott, hogy sosem úgy van, ahogy a blogger gondolja! Azt hittem, nagyon könnyű lesz, de csak két telitalálat van (bár ők is tippeltek még egyet bizti-bizti alapon:). Merthogy én a retekre, a citromra (eddig teljes az egyetértés) és az újhagymára (zöldhagymára) gondoltam, és azt hittem, hogy ezeket horgoltam meg, de utóbbiról kiderült a szavazatok alapján, hogy petrezselyem-fehér répa (gyökér:). Hát jó, legyen, zöldhagymaként úgyis meg van fosztva a zöldjétől (levágtam, mert nem fért oda sehogy sem:). Lássuk a névsort:


  1. László Zsolt Citrom, petrezselyem retek
  2. Csilla Soós citrom,retek,petrezselyem
  3. Zsolt Naszvadi Citrom,petrezselyem,retek
  4. Dömőkné Naszvadi SzilviaRetek,petrezselyem,citrom .)
  5. Nagy Zita Retek,citrom és petrezselyem 
  6. Anna Halupka citrom,retek,petrezselyem
  7. Noémi Szabó retek,citrom,petrezselyem
  8. Erika Szabóné Gere retek, citrom, petrezselyem 
  9. Ferencné Naszvadi retek,petrezselyem és citrom
  10. Regina Nagy Citrom, retek, petrezselyem
  11. Gabriella Gősi retek, citrom, petrezselyem
  12. Anna Szele retek, citrom, petrezselyem 
  13. Bazsi Gábor petrezselyem, retek, citrom
  14. Eszter Szőke citrom, retek és petrezselyem  
  15. Dániel Kerényi retek petrezselyem és citrom 
  16. Lászlóné Soós retek, citrom, petrezselyem
  17. Csillag Virág retek, citrom, petrezselyem
  18. Mákos Dóra Barbara citrom, hónapos retek, petrezselyem
  19. Veronika Póczak retek, cékla, citrom
  20. Brigitta Vámossy petrezselyem, retek, citrom
  21. Piroska Ráczné Kupás retek, citrom , petrezselyem,
  22. Eszty Kyra Mákos citrom, retek, petrezselyem
  23. Kovács-Németh Gyöngyvér fehér répa, citrom, retek 
  24. Kati Kolarovszki fehér répa,retek, citrom,
  25. Judit Gödről  Már jártam erre, aztán a lányommal is megkonzultáltam dolgot, és azt mondjuk, hogy retek, citrom fehérrépa.
  26. tideke Hát akkor A vitaminban gazdag zöldségek (szerintem) a következők:
    retek, citrom, újhagyma, vagy esetleg torma.
  27. Era - SK Én is jövök :) Tréfa vagy nem, de igazán jópofa és vidám :)
    retek, citrom, újhagyma vagy fehérrépa esetleg?
  28. Hencsilli Szerintem hónapos retek, citrom és fehérrépa.
 Fortuna pedig 


nak kedvezett a Facebookról! 
Gratula néki, és kérem szépen a címét, hogy a némileg meglepő stílusú vitaminkarkötőt és a kis meglepit elküldhessem neki!
Nemsokára jövök az utolsó ...felismerős fordulóval!

1 megjegyzés:

Hencsilli írta...

Gratulálok a nyertesnek!
Vaciláltam az újhagyma és a fehérrépa között :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...