2014. november 23., vasárnap

Kézműves paparazza - Brüsszel csipkével

Még nyáron jártam Londonban és néhány más városban, átutazóban Belgiumban is. És persze nyomkodtam a fotomasina gombját lelkesen, szokás szerint kézművesszemmel is rácsodálkozva a látnivalókra, nem csak turistaként. Amíg elkezdődik az adventi játékom (itt jelentkezhet rá, aki akar, és itt találod a részleteket is), néhány bejegyzésben megmutatom, miket láttam. Kezdjük a csipkével, mivel a "brüsszeli csipke" fogalom. (Ehhez képest a képek zömét Brugge-ben készítettem.)


Ugyan nyáron voltam ott, de a Mikulás nem zavartatta magát. Aktuálisan vele nyissunk.


Jellegzetes kirakat.


Gyönyörűségek.


A szerszámot is bemutatják.


Itt majdnem elsírtam magam. :O)


További "alkalmazott" csipkék.


Kötény palackokhoz. Tündéri.


Babák is tanyát vertek a csipkék között.


Áttűnés csipke és város között. :O)


Brüsszel jellegzetes részletei.


És kicsit pongyolában. :O)

Gyönyörű és büszke város, Európa fővárosa. 
találsz róla további fotókat és részleteket.

1 megjegyzés:

Schnappy írta...

Gyönyörű szép munkák!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...