2014. december 8., hétfő

Szolgálati közlemény, már a 2. a mai napon :O(

Helyzet van, érett megfontolás után úgy döntöttem, hogy legalább 1 napot halasztanék a sorsolásban. Még mindig nem küldte el mindenki az ajándék képét, tehát tulajdonképpen nem is olyan nagy baj, ha egy nap kimarad, másrészt a Facebookon szeretném elkerülni a félreértéseket és a fölös magyarázkodást.

Beszéltem a rendszer gazdijával, és kiderült, hogy amit én le akartam tölteni, gondolván, hogy a Fb kéri, maga a vírus! Tehát az én rettenthetetlen Panda macim igen helyesen törölte mindannyiszor, amikor én, lúzer júzer odadugtam az orra alá. Rendszergazda holnap ér rá, ha minden jól megy, holnap pontot tehetünk a nemtelen támadó próbálkozásaira. Jelentkezem a hírekkel.

Azokat, akik egyúttal Fb-felhasználók is, arra kérem, hogy ezt a posztot linkeljék be a Belinda-oldalon az utolsó kulcslyukhoz. Köszi szépen! :O)

Szép estét
minden Belindák

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...