2015. január 22., csütörtök

Mangafesztiválon voltam

Na persze (annak ellenére, hogy nagyon szeretem az animéket) nem úgy kezdődött, hogy reggel felkeltem, és arra gondoltam, hogy (összes kilóimmal és éveimmel) nekem feltétlenül meg kell jelennem a rókaszellemek és nindzsatanoncok között. :O)
Nem, hanem Csingiling kíséretében érkeztem a Millenárisra, ahol már hatalmas, színes tömeg hömpölygött a lenyűgöző jelmezekben.


Csingiling is belevetette magát a forgatagba, és tündér létére igen szokatlan helyzetekbe keveredett. :O) (Na de Szauronnal is, nahát!)


A kézműves paparazza is működött.


És ami miatt pont most jutott az eszembe ez a kaland, az ez a gyönyörű jelmez, a kedvencem. Amiről akkor még nem tudtam, de most már tudom (mert most fedeztem fel, hogy ezt így hívják :O), hogy steampunk. Vagy legalábbis olyasmi.


Itt üldözöm a szép maszkot...


És itt látható.

Nyilván kell némi egészséges exhibicionizmus ehhez a műfajhoz, ami azonban, ezen rövid tapasztalat alapján legalábbis, igen békés természettel párosul. Mert annak ellenére, hogy egymás sarkát tapodtuk, egyetlen türelmetlen megjegyzést vagy hangosabb szót sem hallottam a néhány óra alatt, míg ott voltunk. Igen jó benyomásokkal távoztam.

A dolognak voltak előzményei. Nálam szállt meg egy korábbi mangafesztivál idején két maszk:
Naruto és egy számomra ismeretlen, kék hajú illető.


Utóbbiról egész sorozat készült 
:O)


És végül még annyit, hogy Dr. Tiszta Víz 2. blogbejegyzése is olvasható 
a halak téli életéről
vagy a jobb oldasávban.

1 megjegyzés:

a Matula ikrek írta...

Csingiling csinoska! :)

Ú, varrós szemmel is biztos érdekes lett volna részt venni!
A steampunk egy egész, felfedezésedre váró világ, én a Pinterest-en futottam bele, de persze van irodalmi vonala is, ami nálam, komoly könyvfalónál szintén nem hátrány... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...