2009. október 27., kedd

Bezár Belinda banyaboltja


Imádom a halloweent. Ez a vicces-misztikus világ nagyon közel áll hozzám (a Harry Potter 1. kötetét egy éjszaka alatt gyűrtem be a memóriába:), korábban hevesen irigyeltem az angolszászokat miatta. Sajna, mire a globalizáció "vívmányaként" hozzánk is eljutott, túlkoros lettem :(. Így hát a kézimunka által próbáltam kiélni sötét hajlamaimat, és belevágtam a Meskán a "Belinda banyaboltja" projektbe. Azonban némi feltűnést talán igen, de nagyobb lelkesedést nem sikerült keltenem. Azt hiszem, eléggé "beletoccsantam" a Meska lila-pink-türkiz világába a feketéimmel meg a vöröseimmel. Na sebaj, spongya rá! Belinda, a boszorkány más tájakra költözik, és itt van helyette Belinda, a Mikulás kis segédje:

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...