2010. január 17., vasárnap



Bécsi nevezetlenségek

Bécsben is jártunk, igaz, nagyon rövid ideig, mert dermesztő hideggel fogadott minket a város (lásd alább Zsombikát:). Sétáltunk egy kicsit, aztán menekültünk vissza az autóba. Ezt a néhány fotót röptében készítettem: karácsonyi maradványok lehetnek az égi csillárok, a Mozart-szoborban a fehér hó, kék ég, arany díszítés (kár, hogy ez nem nagyon látszik:) fogott meg. A fiáker kuncsaftra vár a Hofburgban (hiába), a kirakatban pici hegedűk sorakoznak, játékok vagy dekoráció, nem tudtam rájönni, de imádnivalóak. Végül a Szent István-bazilikában melegedtünk egy kicsit (!), és mécsest gyújtottam - mint mindig, ha utazásom során templomban járok - mindazokért, akik már nincsenek velem. Ez az én kis hagyományom.

1 megjegyzés:

Fércművek írta...

Én is mindig gyújtok. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...