2010. január 22., péntek






Karácsonyra kaptam egy karton sört (vajon hogy jutott eszükbe... :). A sör elfogyott, és megmaradt a 6 db, helyes kis 3 decis csatos üveg. Szóba sem jöhetett, hogy kidobjam őket. Az elsőnek a "tüzes" horgolásokból maradt fonalból gyártottam rucit, igen tűzrőlpattant lett benne.:)






Második új évi fogadalmam, hogy lehetőség szerint visszaváltható üvegekben veszek meg mindent, amit lehet. Nem kis macerával jár a dolog, de elszántam magam. Itt olvasható egy elég jó összehasonlítás a különböző csomagolások környezeti hatásairól. Csökkentem az ásványvízfogyasztásomat is. Tulajdonképpen olcsóbb is így. Majdnem minden esetben van azonnali, kézzelfogható előnye is annak, ha az ember a zöld megoldást választja. (Olcsóbb - pl. üvegvisszaváltás, áram-gáz fogyasztás csökkentése, papírtakarékosság stb.)

1 megjegyzés:

Monika írta...

Nagyon pártolom aZÖLD törekvéseidet,én is igyekszem.
N
Igazán csinos lett az üveg.:) Én is gyűjtöm őket.:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...