2010. január 21., csütörtök


Személyre szóló játék Cserfescsillagtól


Félek, hogy csalódást okozok, az én táskám tartalma általában eléggé puritán. (Kivéve néhány extrém esetet, pl. kés (mosogatni hozom haza a munkahelyről:) vagy toboz, falevél, kő, ilyesmi:). Most a munkahelyi beosztásom és belépőm, PZS-tartó (magamnak is horgoltam egyet), esernyő, kósza ceruza és papír, BKV-jegy, imádott Bogikám slusszkulcsa (Suzuki), egy (antik) 20-as és egy 30-as mobil (70-es nem lesz, akkor már én lennék a Kab-hegy:), egy (antik) pénztárca és a brifkó (életem eszenciájának őrzője) lapul benne.

Továbbítva a játékot, én meg kíváncsi vagyok Larion (naná:), Márta, Rózsaszínpöttyök és Békata táskájára.

7 megjegyzés:

LARION írta...

Jaajjj, Belinda... Egyszer már kipakoltam, nyáron....
Akkor újra ???

Zsófi írta...

Hát, íme:
http://rozsaszin-pottyok.blogspot.com/2010/01/mi-van-taskamban-what-is-in-my-bag.html

Timi írta...

Larion! Újra - újra! :)

A Suzukid neve nálam plusz pont drága Belinda! :D

Belinda írta...

Larion! Akkor én még nem voltam blogger!

Cserfes! Bogi Balatonboglár rövidítése, ott vettem. Miért +pont?

Timi írta...

Mert a családban van egy szép kislány, Boglárka.

De így már 2+, mert én meg Vértesbogláron lakom/laktam. :)

BéKata írta...

Drága Ildi, köszönöm, hogy meghívtál a játékra, de nekem annyi "izé", egyéb ízé és szemét van állandóan a táskámban (csak halott német katona nincsen), hogy ezt nem tenném közszemlére, mert nem hiszem, hogy érdekelné a nagyérdeműt... :-))))

Belinda írta...

Jelzem a nagyérdeműt pont a halottnémetkatonaszerű dolgok érdeklik, de nem akarok erőszakoskodni.:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...