2010. május 19., szerda

Cute Dog Rides Turtle

Semmi kapkodás! :)



Ez annyira helyes, hogy egyszerűen muszáj megmutatnom. :)
Meg még egy-két gondolat.
Lemaradtam a kisgólyák kikeléséről, mert éppen utazgattam. Szegények nem valami szép tavaszra bújtak elő, remélem, nem lesz bajuk a nagy hidegben.
A nyuszis játék nyereményét még nem döntöttem el. Azt hiszem, a nyertes személyéhez igazítom majd, olyan legyen, aminek nagyon örül.:)
Nemsokára mindkét számlálóm egész számhoz ér, 5000 meg 10 000. Erre is kitalálok majd valamit. Tanulságos egyébként a dolog, a 10 ezresben benne vannak az én kattintgatásaim, az 5 ezres ezt nagyjából kiszűri.:) Persze azért az 5 ezrest jóval később is raktam fel, de határozottan nő köztük a különbség.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...