2010. május 6., csütörtök


A Humusztól szereztem ezt a bölcsességet. Nagy levelezésben voltunk a Minipiaccal kapcsolatban, így kerültem hozzájuk.



Tíz dolog, amivel csökkentheted a hulladékod:


1. Vigyél magaddal bevásárlólistát, vászontáskát, kosarat!

2. Taposd laposra, és gyűjtsd szelektíven!

3. Komposztálj!

4. Javíttasd meg! Használd újra!

5. Cseréld el vagy add tovább!

6. Vásárolj piacon, és támogasd a helyi kereskedelmet!

7. Keresd az újrahasznosított termékeket!

8. Válaszd a visszaválthatót!

9. Járj könyvtárba, kölcsönzőbe!

10. Csökkentsd a postai levélszemetet!

Szintén ez ügyben itt is jártam, érdekes blog, és adott két linket, ahol "ingyen képtárak" vannak. Itt és itt. Úgy tudom, sok probléma származik az interneten megjelenő képek felhasználásából, remélem, ez hasznos információ.
És egy új fogalommal is megismerkedtem. Nemcsak újrahasznosítás van, hanem újrahasználat is. :) Fő a pontosság!

1 megjegyzés:

Tímel írta...

Igazán fontosnak találom a környezet védelmét. Nem vagyok egy aktivista, de én Földanya helyében már réges -rég elmagyaráztam volna az embereknek, hogy ha így megy tovább, nem sokáig élnek itt...

Köszönöm, hogy kitetted a játékomat. Annyira meglepődtem, és megörültem, hogy kiteszed ... :) Nagyon hálás vagyok érte :) Az első gondolat mindíg jó, ami ez volt: ha tudnám, hogy Belinda szereti a gyöngyöket, kapna egy maradéktalanul ékszert ...
A kérdés: szereted?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...