2010. május 30., vasárnap


Túl vagyunk a 10 000-dik kattintáson, és ezt a világraszóló eseményt játékkal szeretném megünnepelni. Ezúttal minden "faksznit" mellőzve, a képen látható kicsi (pendrive?) és nagyobb (mobil?) tokot nyerheted meg, ha tetszik neked, és ha:

1. beállsz a "követőim" közé,
2. hagysz itt egy kommentet,

x. kiteszed és belinkeled a blogodba a fenti képet
(ez utóbbi csak alázatos kérés, természetesen blogtalanok is játszhatnak)!


Határidő: mondjuk legyen június 20., éjfél.


Szeretettel várok mindenkit!

23 megjegyzés:

latinka írta...

Én leszek az első! Gratulálok a sok látogatóhoz,és persze az elkészült szépségekhez!

rozandi írta...

Gyönyörű dolgokat ajánlottál fel. Én is játszanék veled!.

unikat írta...

Hű ez csodaszép! Romantikus, rózsaszín és nekem való. Hát perszehogy!

leki írta...

Gratula az alkotásokhoz és a látogatószámhoz. Én is jönnék...

Zsófi írta...

Hagyok itt egy kommentet.
:-)

(Délután megírom az ajánlót, de most sajna dolgoznom kell...)

tipikos írta...

Szívesen játszom veled! :o)))

bolyet írta...

Én meg sok szeretettel jövök és reménykedem újra!Hátha!:-))

Évi kreatív oldala írta...

Már nagyon régen játszottam, de most újra szeretnék! :)

F.Gina írta...

Nagyon szép ! Jó volna megnyerni :))
És gratula a 10.000-hez, a többi már gyorsan megy :))

Marcsimami írta...

Kedves, kedves Belinda!
Már régóta csodálattal nézem gyönyörűséges munkáidat.
Most, (nem csak a játék kedvéért, bár... igen csak örülnék, ha én nyernék) regisztráltam is magam.
Gratulálok a hatalmas nézőszámhoz!
További sikeres munkálkodást, ALKOTÁST kívánok.

Belinda írta...

Nagyon szépen köszönöm a kedves biztatásokat, és a bizalmat mindenkinek!:)

Manka írta...

Se mobilom, se pendrive-om , de nagyon - nagyon tetszenek a kis tartókák, a szinük, a mindenük ....
remélem én nyerek ...
Gratulálok a sok látogatóhoz és a blogodhoz!

Belinda írta...

Manka! Szerintem kitalálsz majd valami megoldást, új dimenziókat nyitsz meg a tokfelhasználás területén! :)

Pilar írta...

Please, enter me in your giveaway.
Hugs

Belinda banya írta...

Pilar! Welcome! :)

Mammka írta...

Először is: gratulálok a sok látogatóhoz!!!!!
Másodszor: jún.20? olyan sokáig kell várni?Nem bírom ki!:)
Gyönyörű az ajándék,hú,nagyon tetszik!
Linkelek,kiteszem....

vancsavarr :) írta...

Szia! Én is játszanék ezért a szépségért! Köszi a lehetőséget!

zsizsike írta...

Szia. Igazán szép a cucc, a kislánykám szerintem "beájulna", ha birtokolhatna egy ilyet. Ezennel az első két feltételt teljesítettem, a blogomba is beteszlek, bár ez a lépés reklámértéket nem fog realizálni:-) Végül csak az idegtépő várakozás van hátra.

Lara írta...

En is szeretnek jatszani,mert nagyon tetszik a mobil tok.

Belinda írta...

Isten hozta az új játékosokat! :)

Zilla írta...

Kedves Belinda!
Fogadd meleg kézszorításomat és vállveregetésemet a 10.000 kapcsán! Nekem még olyan messze van! Viszont gyönyörűek ezek a tokok, nagyon örülnék nekik, úgyhogy szeretnék játszani veled, már csak a linkelés van hátra! :)))

Gratula

ui.: a többi holmid is nagyon szép

Szamóca írta...

Jajdeszép, jajdeszeretném!
Gratula és köszönet. :)

monka írta...

Szia,

nagyon kedves mindkettő, szívesen csatlakozom a játékhoz!
Szép napot kívánok.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...