2010. május 27., csütörtök


Üldögélek a munkahelyemen, és mindenféle jár a fejemben. Persze főleg kézimunkatervek. Holnap megint fonalboltba megyek! :)
A Meskával levelezgettem az utóbbi időben. Zsinórban 9 szemezgetőm nem jelent meg, ez azért már feltűnt, és megérdeklődtem az okát. Konkrét választ nem kaptam, de bulldog jellegű hozzáállásom jutalmaként most a "Kapcsolat" menüben folytatjuk a levelezést.:)
Folyamatosan figyelem a gólyafészket. 4 kisgólya kelt ki (egy ideig néhányan a rajongótáborból amellett kardoskodtak, hogy 5-en vannak, de ez az álláspont tarthatatlannak bizonyult a tények tükrében.) Góliát, Töpörtyű, és még ketten. Szegény Töpörtyű kifejezetten hátrányos helyzetű, a többiek szeretnek rajta üldögélni, és nehezen jut táplálékhoz, ettől még jobban nő a lemaradása. Ördögi kör. (Az evolúció nem ismer irgalmat. Viszont gyönyörű is.) A kicsik roppant élénkek, nincs könnyű dolguk a szülőknek. Olyanok az ügyetlen kis szárnyukkal, mint 4 izgő-mozgó konyhakész baromfi. A felnőttek viszont nagyon szépek. Most láttam először egy lábon álldogáló gólyát szemből, mit mondjak, egy statikai bravúr! :) Ha még nem néztél be hozzájuk, érdemes egy kicsit leselkedni!

5 megjegyzés:

Ledorka írta...

Pont tegnap írtam én is Meska-ügyben a varrós blogomon. Másoknál is ez a tapasztalat: sok szemezgetés nem kerül ki, és nem tudom, mi alapján választják ki a szerencséseket. Azért a 9 elég durva.... :S
Nálunk nemrég a kertben járt gólya! Sosem láttam még ilyen közelről. :)

Monika írta...

Néhány hete -ilyet még sosem láttam-egészen alacsonyan egy gólya szállt el a házunk felett.:)Olyan méltóságteljesen repül!

Lente Julcsi írta...

A szemezgetővel kapcsolatban azt gondoltam,hogy a hiba az én készülékemben van :(
Ezek szerint mégsem :)

Ledorka írta...

Megnéztem a szemezgetőket, de most az összeállítókra figyelve. Van pár név, akinek folyton kikerül a válogatása. Nekünk nincs akkora mákunk... :P

Belinda írta...

Valóban van néhány gyakoribb név, de lehet, hogy ők mindennap küldenek 1 szemezgetőt, és a nagy számok törvénye alapján kerülnek be.
Azért bosszant a dolog, mert általában sokan nézik meg a szemezgetőimet, és pl. a színátmenetes szemezgetőkben az újítók között voltam. (Legalábbis nekem úgy tűnt.:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...