2010. augusztus 18., szerda

Szeretetfal
(Board of the affection)


Ide kerülnek azok a képek, rajzok, versek, fényképek, amelyeket szeretteimtől kapok, vagy amelyek valamilyen jelentős eseményre emlékeztetnek. Mindnek külön története van, a legutolsó közülük az alvó Macikirálynő, róla már készült bejegyzés.



Kisebbik keresztlányomról készítettem ezt a pici gobelint, olyan 12-13 éves lehetett. A fotót színes nyomtatóval kockás lapra nyomtattam, a színeket jelekkel láttam el, és először kicsiben, próbaképpen kivarrtam ezt a képet. Aztán nekiálltam a nagyobb, végleges változatnak. De hiba csúszott a dologba, mert nem találtam eléggé apró négyzethálóval ellátott papírt, és egy franciakockásat feleztem. Csakhogy ez megváltoztatta az arányokat! Legnagyobb meglepetésünkre a keresztlányom helyett az anyukája, az unokatestvérem arca jelent meg a nagyobb gobelinen.:) 

1 megjegyzés:

a Matula ikrek írta...

Hogy Te miket tudsz?!
Nálunk egyébként a hűtő funkcionál szeretetfalként...de ez talán praktikusabb.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...