2010. október 21., csütörtök

Jó napom volt! :) 
(I had a nice day)


Ezt a gyönyörűséget Békatától zsákmányoltam csere útján. Nem győzöm nézegetni, és már fel is avattam egy baráti sörözés keretében. (Képzeljük el, ahogy ragyog a csuklómon, mikor emelgetem a söröskorsót meg a tatárbifsztekes pirítósokat.:) 








Ő ezeket kapta tőlem, tetszettek neki.


Ezután Cimbilimbivel találkoztam, karkötőket vett, és ajándékba kaptam tőle ezt a szépséges kis szitakötőt. Meg még egy jót beszélgettünk is.






  
Kell ennél jobb nap? :)

4 megjegyzés:

Cimbilimbi írta...

:-) Én is most raktam ki a blogomra a dokumentációt a találkozásról. Örülök, hogy ha futólag is, de láthattalak személyesen! És Békata kariját a kezemben tartani is klassz volt, régi csodálója vagyok az ő munkáinak is! Imádom a karkötőket, köszönöm itt is!

BéKata írta...

Hű, én elmaradásban vagyok, de holnap már felteszem a kis díszeimet, és még dokumentálni is fogom, hogyan lógicálnak a karnison... köszönöm még egyszer!!!!!

Tímel írta...

Ettől jobb nap? Aligha :):):)

bolyet írta...

Elképzeltem azt a sörözgetést!Nagyon megindító és szépséges képkockák peregtek le a szemem előtt!:-))))))))

Én borozgatni "szoktam" ..szerintem a fehérborral nagyon elegáns lenne...no de én a vörösbort "favorizálom" ..és hát a csodaszép karkötő sem az enyém!Hmmm...csak úgy elképzeltem..tudod!:-))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...