2011. szeptember 10., szombat

Ez + az - díj, ajándékakció, banyaságok:)



Díjat kaptam Rykitól, nagyon szépen köszönöm! A fordítás szerint:
"Szép blogoknak akikben van némi extra!"
Ez azért különös öröm számomra, mert pontosan erre törekszem.:) És milyen remek társaságba kerültem! Nézzétek meg!
Ide kívánkozik a Goldenblogban történt "előmenetelem":) Hát nem egy sikerlista:), de igazából nem is nagyon pedáloztam érte. Nagyon szépen köszönöm az 5 szavazómnak:)

Természetesen nem feledkeztem meg az ovis ajándékakcióról! Két oka van, hogy késlekedek vele: egyrészt nagyon zajlott az élet:), másrészt küldtem egy e-mailt az óvó néniknek, de még nem kaptam rá választ. Megkísérlem még egyszer a kapcsolatfelvételt, és kedden vagy szerdán jelentkezem a dologgal.





Belinda banya megint felütötte a fejét! :) Ezt vette a Mackókirálynőnek... nem lehet elég korán kezdeni! Majd még jelentkezik.:)

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...