2011. november 27., vasárnap

Adventi ajándéknaptár + kulcslyukjáték:) 1. nap


Akkor vágjunk is bele az első kulcslyukjátékba! :)

Holnap kerül sorsolásra a (velem együtt) 27 játékos között 



szépséges ajándéka.



Bárki tippelhet, 
tehát nem csak a benevezett játékosok, hogy 

MI EZ!
2 szó


Arra kértem minden ajándékozót, hogy egyértelműen és röviden nevezze meg az e-mailjében az ajándékot. (Az én ajándékom neve például KARKÖTŐ és DÍSZ lenne, ha részt venne a kulcslyukjátékban.) 
A feladat a megnevezést (hajszál)pontosan eltalálni. 

- Ha egyvalaki találja el, ő kerül be a játék végén történő sorsolásba.
- Ha többen is eltalálják, minden megfejtő bekerül a sorsolásba.
- Ha senki sem találja el, na akkor jön Fortuna, mert a tippelők közül egyet kisorsolok!

Néhány szabályt azért érdemes figyelembe venni:
- Mindig megadom majd, hogy hány szót kell kitalálni.
- A kötőszavak: és, meg, vagy, a vessző, ilyesmi nem számítanak (tehát karkötő, dísz; karkötő és dísz; karkötő dísz egyaránt jó).
- Nem számít a sorrend sem (karkötő, dísz; dísz, karkötő).
- Nem számít a helyesírás sem, véletlen elütések, ilyesmi.
- Nem kell megadni, hogy hány darab, szám ne szerepeljen a megfejtésben (karkötő, 2 dísz nem jó!).
- Mindig az adott tárgy kisorsolásáig lehet majd találgatni.
- Lehet ugyanazt írni, mint az előttünk levő tippelő, ez esetben több nyertes lehet. Persze ez kockázatos, hiszen nem biztos, hogy jó! :) 

A többi menet közben kialakul.
Minden napi győztes nevét egy aloldalban gyűjtöm a játék végéig. Akkor lesz a sorsolás, a nyertes tőlem kap majd meglepetés ajándékot.:)

Picit elszúrtam a dolgot, mert ugyan a 26 ajándékra nincs szükség az első sorsoláshoz, de a 26 névre igen! Tehát az első sorsolás az én ajándékaimra a határidő lejártakor, ma 

éjfélkor

lesz. (Nem túl stílszerű advent idején, Belinda banya keze lehet a dologban:)


26 megjegyzés:

Susu írta...

Tábla, szív

Gigike írta...

tábla és szív :)

Edina írta...

textiltábla, szív

GhostGirl írta...

textiltábla,textilszív

Ibcsy írta...

textiltáblácska, szívecske

MrsSame írta...

Tábla, szív

Ildina írta...

Textiltábla és szív

Tímel írta...

Dísz,tábla

gabus1217_8 írta...

Textiltábla,szívecske

latinka írta...

Textiltábla,szív

Évi (Vica) írta...

Textiltábla, Textilszívdísz XD

Ryki írta...

textiltáblácska szívecskével.

Ányi írta...

Textil táblácska szívecskével. Én vagyok a 13. :)))

Era írta...

textiltáblácska szívecskével

Névtelen írta...

Textiltáblácska szivecskékkel. Kati

Csitri írta...

textiltábla szivecsével

romi írta...

szívecskék és ajtódísz

Németné Adri írta...

textiltábla, textilszív

Cimbilimbi írta...

Tyű, én nagyon belegabalyodtam a szabályokba, sajnos egyáltalán nem értem hogy ki és mikor és mit nyer... Belindám, tudod, hogy az IQ-m a felhőket verdesi, tudd ezt be a takonykórnak, ami elkapott :) Úgyhogy most csak dumálni jöttem, mert még lövésem sincs, mi bújhat a lik mögött... de jövök minden nap, hátha szerencsém lesz egyszer :)

Plánka Ágnes írta...

tábla,szív,piros,pöttyös

jampipi írta...

textil táblácskát szívecskével
"édes Otthon"

-j- írta...

szív, tábla

Belinda írta...

:)
Hajrá Cimbi!
És éljen minden 13.!
:O)

Murphy írta...

Akkor tippelek én is: szív és tábla :)

Vegazus írta...

Én is tippelnék: tábla és szív. :)

Belinda írta...

Lezárva!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...