2011. december 9., péntek

Adventi ajándéknaptár + kulcslyukjáték:) 13. sorsolás

 Era két szépsége



is gazdára talál ma este



Új alapokra helyeztem a dolgot, és máris kivehető, hogy ki a szerencsés:), biztos, hogy nagyon jó helyük lesz nála.


A Kulcslyukjátékban az egyeztetett megoldás:
 medál és könyvjelző

A nyertesek hada pedig:




Bloggerlatinka írta...
medál,könyvjelző
Monka írta...
Könyvjelző, medál :)
MrsSame írta...
Medál és könyvjelző
Ibcsy írta...
könyvjelző, medál
Csitri írta...
medál és könyvjelző
2011. december 8. 23:52
Ibcsi írta...
medál az bizti , meg könyvjelző
romi írta...
medál, könyvjelző
iriszi írta...
könyvjelző,medál
Cimbilimbi írta...
Juj, de irigy vagyok, nagyon édes az a tányér! Mégiscsak közel jártam az alátéttel, csak kicsit a megoldás alatt :))
Mai tippemmel beállok a sorba, medál és könyvjelző szerintem is.
Plánka Ágnes írta...
Hm..Tálra nem gondoltam én sem..:)
De majd talán ma eltalálom:Medál,könyvjelző
martinelli írta...
medál és könyvjelző
-j- írta...
medál, könyvjelző... dettó :D
BloggerMirci írta...
A változatosság kedvéért könyvjelző és medál. :)
Kati
medál és könyvjelző
Tímel írta...
Hű,kis mázlista...gratulálok:) Irigyirigy:)
Tipp: könyvjelző,medál

Kulcslyuknévsorba velük! :)

A mai kulcslyuklakó pedig



színpompás és kedves ajándéka


Bárki tippelhet, 
tehát nem csak a benevezett játékosok, hogy 
MI EZ!
2 (vagy 1? :) szó



Arra kértem minden ajándékozót, hogy egyértelműen és röviden nevezze meg az e-mailjében az ajándékot. (Az én ajándékom neve például KARKÖTŐ és DÍSZ lenne, ha részt venne a kulcslyukjátékban.) 
A feladat a megnevezést (hajszál)pontosan eltalálni. 
Néhány szabályt azért érdemes figyelembe venni:
- Mindig megadom, hogy hány szót kell kitalálni.
- A kötőszavak: és, meg, vagy, a vessző, ilyesmi nem számítanak (tehát karkötő, dísz; karkötő és dísz; karkötő dísz egyaránt jó).
- Nem számít a sorrend sem (karkötő, dísz; dísz, karkötő).

- Nem számít a helyesírás sem, véletlen elütések, ilyesmi.
- Nem kell megadni, hogy hány darab, szám ne szerepeljen a megfejtésben (karkötő, 2 dísz nem jó!).
- Mindig az adott tárgy kisorsolásáig lehet találgatni.
- Lehet ugyanazt írni, mint az előttünk levő tippelő, ez esetben több nyertes lehet. Persze ez kockázatos, hiszen nem biztos, hogy jó! :) 
A többi menet közben kialakul.
Minden napi győztes nevét egy aloldalban gyűjtöm a játék végéig. Akkor lesz a sorsolás, a nyertes tőlem kap majd meglepetés ajándékot.:)

22 megjegyzés:

Belinda írta...

Remélem, Cimbi azért nincs nagyon maga alatt... :O)

Krisztina írta...

Grat a nyerőnek!

Szerintem Házi Áldás

latinka írta...

Köszönöm szépen:))

Szerintem két szó:házi áldás:))

Plánka Ágnes írta...

Én is gratulálok!
A tippem..Házi áldás:)

DzsiDzsi írta...

Házi áldás!:) (vagy Háziáldás?:)

youlcsi írta...

házi áldás
(Ryki! még nem kaptam meg a címedet. légyszi írd meg, hogy időben odaérjen! kissjuli_kukac_tvn.hu)

Monka írta...

Házi áldás :)

MrsSame írta...

Házi áldás

Susu írta...

Házi áldás :)

Ibcsi írta...

Házi áldás.

Tímel írta...

Házi áldás

martinelli írta...

Házi áldás

Cimbilimbi írta...

Nem, mert akkor én lennék a saját alátétem :))) Minden bú feledve, játszom rendületlenül! (És csak kicsit irigyen, mert azért Latinka szépségeseket nyert)

Máma is tuti a tipp: házi áldás, avagy háziáldás, nem vagyok benne biztos - a helyesírás-ellenőrző szerint az előbbi :)

Napsugárkisasszony írta...

Házi Áldás :)

Ibcsy írta...

Irigy vagyok:-( De persze gratulálok:-))
Mindig későn jövök, és leírják előttem. Szerintem Házi Áldás:-)

Alfoldi Noemi írta...

Házi Áldás

Csitri írta...

házi áldás

Edina írta...

Házi Áldás :)

Era írta...

Az én tippem is házi áldás :))

Ildina írta...

Házi áldás

Évi (Vica) írta...

házi áldás

N. Adri írta...

Házi áldás

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...