2012. március 9., péntek

Ildikó-nap és egyebek - csapongó

Ezzel a szépséggel kívánok boldog névnapot minden druszának! :)
Szilen zsákmányoltam nőnap alkalmából. 

És voltunk a
TŐZIKE-tanösvényen! 
A tőzike a hóvirággal együtt nyílik, és fehér szőnyegként borítja a csáfordi erdőt a Fertő-Hanság Nemzeti Parkban. Nem vittem fotomasinát, ezért kölcsönvettem tőlük pár fotót, remélem, nem haragszanak meg.


Hasonlít a hóvirághoz, harangvirághoz, de a csinos kis zöldessárga foltokról könnyen felismerhető. Már ha egyáltalán tudjuk, hogy létezik. Én eddig nem tudtam.:)

Óvodáscsoportokkal találkoztunk, nagy volt a csivitelés és nyüzsgés.:) Erről eszembe jutott kedvenc újsághírem:
http://www.nepszava.hu/articles/article.php?id=81238#null

Képzeljük el, mi lehetett ott, amikor a 400 felajzott óvodás ellepte a környéket! Azért ez már kritikus tömeg!

:O)

5 megjegyzés:

Barbaral írta...

Nagyon boldog névnapot kívánok Neked!:) Csodaszép a rózsád:).

Gyönyörű lehet a tőzikevirágzás. Sok-sok évvel ezelőtt olvastam róla egy kertészeti újságban és azóta szeretném megnézni, de olyan messze van tőlünk:(.
400 óvodás??? Finom lehetett:))))).

romi írta...

Köszi a köszöntést és viszont Boldog Névnapot kívánok Neked!!! Nagyon szépséges a rózsaszál....és a tőzike szőnyeg is :) Szép helyen jártál!!

erikastyle írta...

Utólagosan is Nagyon Sok Boldog Névnapot kívánok! :)))

Belinda írta...

Köszi, lányok! :)

Leki-Rita írta...

Utólag nagyon boldog névnapot kívánok!
Nagyon szeretem a tőzikét ♥!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...