2012. augusztus 16., csütörtök

Ez + Az - hibrid, ajándék, tervek


Kísérletezgettem a hibridekkel, és ez az első, karkötő forma eredmény, két változatban. A felsőn rávarrtam a  filcre a csillagot a bevált rózsazárral. Az alsó bebújós, a csillag alatt nincs semmi, tehát átlátszó, a széléhez varrtam a filcet.


Még nem számoltam be a legutóbbi taliról Timellel. Ment tovább a horgoló- és gyöngyfűzőtanfolyam, valamint az eszmecsere.:) Ajándékba ezt a cipóméretű szappant kaptam, a másik fele Cimbié lesz.


Ideje hozzákezdenem Kacatéria négyzetéhez, a terv már régóta megvan, csak a megvalósítás késik... :) Egy (vagy két, a mérettől függ) maci lesz, kék fehér kockás szerkóban, x-szemmel, és kék-fehér-barna körbehorgolással. Ilyesmi:


Szeretettel várok mindenkit a játékomba! Az augusztusi feladványt itt találod! Meg a jobb oldali linkben.

És újra jelentkeztem a szeptemberi blogtalira, remélem, most el is jutok majd! :)


Na ennyit mára:)

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...