2012. december 29., szombat

Csomagoltam! - ki-be

December egyik szép vonása, hogy az ember sokat csomagol... Ki is, be is! :)

Kezdjük az adventi játékkal! Megkaptam Krealady ajándékait, egyet a képen már megcsodálahattunk, de volt két aranyos meglepi is. Nagyon örültem nekik, és ezúton is köszönöm! Meglepivel az igazi az ajándék, nem igaz? :)


És én is elküldtem Martinellinek az ajándékot, postaköltségkímélő módon, üveg nélkül, "lapra szerelve". A meglepi egy karácsonyi karkötő volt.



Még idekapcsolódik a Lencsilányt engesztelő ajándék, amiért kihagytam. :)


Írtam, hogy volt Murphyvel egy csereberénk. Barátaim ajándéka lett karácsonyra a tündéri pandamaci és tacsi, ő pedig egy Pötyi karkötőt választott.



Kaptam Latinkától csomagot csak úgy! :) Nagyon szépen köszönöm. Ezt a kis gyönyörűséget.



Latinka játékán is volt adok kapok. Maricának én küldtem, gazdára talált a blogtalis pipi, és még egy ékszerszettet is mellékeltem



Én pedig Szonjától kaptam csomagot. Sajnos a frissen készített fotót valahogy eltüntettem, úgyhogy a két fajsúlyos darabot tudom már csak megmutatni. Ezenkívül volt még tea, és még pár apró kedvesség.


És a végére visszatértünk december elejére, amikor is Mammka megkapta a Felismerős játékban szerzett jussát, a novemberi karkötőt. A meglepi egy hasonló hangulatú medál volt.



Ami a Felismerős játékot illeti, ami késik nem múlik ám! :) Csak nem akartam az adventi játékba belekeverni ezt is, tartottam tőle, hogy kicsúszik a kezemből az irányítás. :)




2 megjegyzés:

Monika írta...

Én meg már a kukucska -játékba nem mertem belevágni,mert azt nem győztem volna figyelemmel.:)
Néztem: jéééé!itt vannak a szépségek,amiket tőled kaptam.:)

MrsSame írta...

Nagyon sok gyönyörűséget adtál és kaptál. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...