2013. június 9., vasárnap

Ajándék Barbaraltól, avagy levendulaillatú álmok

én voltam az egyik nyertes, és ezt a csodálatos, gazdag ajándékcsomagot kaptam! 
Nem egyszerűen csak kaptam, hanem én válogathattam ki a 
a kedvemre valót!


Az egyik terv egy levendulaszínű hímzővászonra levendulaszínű fonallal hímzett  párna (vagy majd meglátjuk). Bele is kezdtem, nem halogatva (belindásan:), mivel mikor máskor hímezgetném, mint levendulanyílás idején, júniusban. Az illatot csak hozzá képzelem, nem is nehéz! :)


Most másodszor fordul elő, hogy nem Aida-szerű, szabályosan sorjázó hímzőalapra dolgozom. Az első kísérlet rossz emlékeket hagyott, nagyon kellett vele küzdeni, mert szabálytalan volt az anyag, ezért ódzkodtam tőle. De most, Barbaral hatására belevágtam, és nem bántam meg, mert egészen könnyen megy, szépen adják magukat a lyukacskák. Gyönyörűen visszatalált a minta a kezdőöltéshez, csak egy egészen picit kellett csalni. 
:O) 
Folyt. köv.



2 megjegyzés:

Barbaral írta...

Tehát még épp időben ért oda a csomag :D
Örülök, hogy jó velük dolgozni és kíváncsian várom a végeredményt!

Schnappy írta...

Nagyon szép ajándék!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...