2013. augusztus 4., vasárnap

Augusztus - kisasszony hava, virágnyelven

Igazi jutalomjáték volt kisasszony havának kalapkáját elkészíteni, hiszen tobzódhattam a romantikában, a vintage-ban és a horgolnivalóban. Az biztos volt, hogy a virágok fogják uralni a kalapkát, de hogy adjunk még egy kis csavart a dologhoz, a virágok jelentését, a virágnyelvet is belekevertem. Itt találtok egy nagyon pontos és részletes összefoglalót a virágok szimbolikájáról.
Elképzeltem a mi kisasszonyunkat, és igyekeztem őt minél több és szebb kisasszonyos tulajdonsággal felruházni. Így született meg a kalapka.


Alább található a horgolt virágok jelentése. Azért odaírtam, hogy mi micsoda, mert lehet, hogy csak nekem egyértelmű. :) Például a kála kicsit olyan, mint egy gyomorbántalmakban szenvedő csecsemő. :) 
Még augusztust se felejtsük ki, a szokott kis összefoglalást itt találod.


Nekem a liliom körüli finom megkülönböztetés tetszik a legjobban: a fehér a tisztaságot, minden más liliom  a kacérságot jelképezi. :) A banya ragaszkodott hozzá, hogy a kacérságot is vegyük bele a csokorba, ne legyen már szegény kisasszonyunk olyan nyámnyila! :) És ha már, akkor legyen vörös!
A felsorolásból hiányzik a rozmaring, őt körben, a kalapka nyakán lévő rojt igyekszik megjeleníteni. A magyar népszokásokban a menyasszony szűzi ártatlanságát és a szerelmet jelképezi.





Ezentúl, 8 hónapon át egy-egy átlagos befőttesüvegre méretezett kalapka lesz a nyeremény, mindig az aktuális hónap régi nevével kapcsolatos ékítménnyel.
A játék pedig annyi, hogy sorsolás útján gazdát keresünk a kisasszonyos kalpagnak. Aki szeretné megnyerni, annak nincs más dolga, mint hagyni itt egy megjegyzést.

Határidő:
augusztus 31., éjfél





Szeretettel várok minden kedves játszótársat!

17 megjegyzés:

Tímel írta...

Micsoda virágözön!!!
Jövök elsőként :)

latinka írta...

Én is itt vagyok :)

Csillag írta...

Szeretném

Unknown írta...

Nagyon tetszik! :)

Marika42 írta...

Szeretnék nyerni

írta...

Anyám kedvenc virága amargaréta volt, az enyém meg a rózsa. (de csak mostanában...) És az jutott eszembe, hogyha annak idején megtanultam volna tőle horgolni, akkor nem irigykednék, hogy milyen ügyes vagy.:)

Belinda írta...

Isten hozott minden kedves játékost! Csippcsuppcsoda! Még nem késő ám! :)

Vízicsibe írta...

Ez nagyon szép!!! Jönnék játszani én is.

Sütis néne írta...

Én is játszanék érte! :-)

romi írta...

sok üveget gyűjtöttem de nincs ilyen szép kalapja egyiknek sem....szóval játszok érte....

Judit írta...

Szeretnék játszani...:)

Era - SK írta...

Én is jövök, gyönyörűséges a kalapka.

MrsSame írta...

Muszáj jönnöm. Olyan rég játszottam.

Annipanni írta...

Gyönyörű ez a kis kalapocska, nálam is nagy becsben lenne! :-)

Orsolya írta...

Akkor megerősítem én is a játékon való részvételem. :)

Orsolya írta...

Biztos ami biztos alapon megerősítem a játékban való részvételem. :)

Belinda írta...

Lezárva!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...