2013. szeptember 1., vasárnap

Augusztus - kisasszony hava, sorsolás


Nos, vége van a nyárnak, de cseppet sem bánom, mert jön kedvenc évszakom, az ősz! :) Tiszteletére átalakítottam a blogot erre a nőies-őszies rózsaszín (vagy lila vagy pink vagy a mi is) arculatra, de tartok tőle, hogy nem lesz hosszú életű: Belinda banya seprűjét rázva evakuálni készül, és bizony, a mugli Belinda is viszketést érez itt-ott... 
Ez egy tavalyi krizantém (a hajdani krizantém név csupán...:O) képe, igazából a három kis fehér mutáns miatt szeretem. Senki sem tudja, hogy kerültek oda, egyszer csak kinyíltak. A "tiszteljük a másságot", valamint a "támogassuk az egyéni kezdeményezéseket" elv jegyében egy darabig még maradnak, amíg a banya nem válik tényleg veszélyessé... :O)

No de a tárgyra!
Tehát kisorsolásra kerül kalapka kisasszony a maga szimbolikus virágaival!


Íme a névsor. Ebben a játékban mindenki csak egyszer szerepel, igyekeztem ezt az elvet betartani. Kivétel most a játék kitérője, melyben megkettőzhették az esélyeiket azok, akik megírták, mit tartanának az üvegben, Cecília Tapasztó ötlete szerint.

  1. Cecília Tapasztó gyönyörű, ilyen szépséges kalappal mit is lehet benne tárolni???
  2. Edit Frühwirth Hűha, ismét egy csodát alkottál, gratula!!!
  3. Csilla Soós Ezt is szeretném 
  4. Freya Cuccai születésnapom hónapja  nagyon szép kalapka! 
  5. Brigitta Vámossy Ismét egy igazi szépség.
  6. Regina Nagy Nagyon szép!  Szeretném! 
  7. Varga Rita csodaszép
  8. Mákos Dóra Barbara Nagyon szép, tetszik.
  9. Csillag Virág gyönyörű
  10. Lászlóné Soós nagyon szép
  11. Piroska Ráczné Kupás ez nagyon jó ötlet
  12. Csordás Tünde annyira szeretném már--hát meddig kell még várjak rád
  13. Brigitta Hegedűs Egy ilyen szépséges fedelű üvegben én a színes gyöngyeimet tartanám. Jó lenne megnyerni ezt a kalapkát, mert pont ezek a színek a kedvenceim.
  14. Virág Csikós szeretném nagyon tetszik 
  15. Péter Antanek Gyönyörű! Szeretnék játszani 
  16. Éva Erdős Jó lenne a levendulásom mellé! 
  17. Nelli Juhász nagyon szép munkáid vannak!
  18. Cecília Tapasztó gyöngyöt, vagy gombot tartanék benne,...
  19. Éva Erdős Én természetesen szárított rózsaleveleket! ,<3 li="">
  20. Csilla Soós gyöngyöket
  21. Nikolett Váradi színes cukorkák tárolására, cérnák tárolására esetleg a kitűzőimet tenném egy üvegbe és ezzel a csodával fedném le. 
  22. Erika Szabóné Gere színes drazsét
  23. Brigitta Vámossy levendulát
  24. Csillag Virág fülbevalókat
  25. Lászlóné Soós cukorkát
  26. Csippcsuppcsoda Orsolya A kalapka alatt pontosan ezt az üveget tartanám legszívesebben.  Abban pedig csipkeszalagokat.
  27. Edit Frühwirth szárított virágszirmokat tennék az üvegcsébe, nagyon dekoratív lenne ezzel a kalapkakával!!!
  28. Nelli Juhász szintén száritott virágszirmokat tartanék az üvegbe! és ezzel a kalapkával zárnám!
  29. Erika Darabont szép 
  30. Tímel írta... Micsoda virágözön!!! Jövök elsőként :)
  31. latinka írta... Én is itt vagyok :)
  32. Csillag írta... Szeretném
  33. Veronika Póczak írta... Nagyon tetszik! :)
  34. Marika42 írta... Szeretnék nyerni
  35. Csippcsuppcsoda írta... Anyám kedvenc virága amargaréta volt, az enyém meg a rózsa. (de csak mostanában...) És az jutott eszembe, hogyha annak idején megtanultam volna tőle horgolni, akkor nem irigykednék, hogy milyen ügyes vagy.:)
  36. Judit Gödről írta... Ez nagyon szép!!! Jönnék játszani én is.
  37. Sütis néne írta... Én is játszanék érte! :-)
  38. romi írta... sok üveget gyűjtöttem de nincs ilyen szép kalapja egyiknek sem....szóval játszok érte....
  39. Judit írta... Szeretnék játszani...:)
  40. Era - SK írta... Én is jövök, gyönyörűséges a kalapka.
  41. Melinda Sásdi írta... Muszáj jönnöm. Olyan rég játszottam.
  42. Annipanni írta... Gyönyörű ez a kis kalapocska, nálam is nagy becsben lenne! :-)
 

Nos tehát, a győztes 


a Facebookról, méghozzá a Cili-féle kérdésre adott válaszával! Gratulálunk, és kérem  szépen az elérhetőségét!
Mindenkinek kellemes indián nyarat kívánok, ha rajtam múlik, ez az évszak sem lesz játékok híján. Egyelőre küzdök a Szent Mihály havával, de már megjelent a fény az alagút végén. Pislákol, de megvan! 
:O)

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...