2013. november 17., vasárnap

Ez + Az, de főleg vásár

Már csak egy hét, és megyek vásározni, az izgalom egyre magasabbra hág, és fokozódik is! Persze agyalok, hogy hogyan is, pl. a karkötők elhelyezésére ezt találtam ki. Gondolom, a banyarészem vastagon benne van. :)




Én leszek a sodrófás Belinda! :O) Azért remélem, nem jövök majd ki a sodromból, a banyát féken kell tartani! Ez a vásár lesz az, ahol debütálok (vagy u-val:). Korábbi vásáros bejegyzések itt.


Nem egyszerűen vásár, alkotóműhellyé alakul nov. 23-24-n a Lloyd Stúdió és Rendezvényközpont Budaörsön. Bővebben


Sok karácsonyi gömböcöt is gyártottam, az az elv, hogy ami megmarad, abból saját fadísz lesz. Végre lesz vintage karácsonyfám, már régóta szerettem volna. Hogy még szebb legyen, cseréltünk Edittel, aki csodaszép papírcsillagokat készít. Íme, az én csillagaim.



Az adventi ajándéknaptár játékra még van hely, szeretettel várok mindenkit, aki szívesen adna-kapna ajándékot, és az ajándékát a kulcslyukjátékra is benevezi, mint modellt. :) Az én ajándékom itt tart, a hímzés már készen van, még ki kell derítenem, hogy lesz belőle berlingot. Rejtélyes, hogyan lesz a téglalapból 3szög. :O)


A játékra jelentkezni


vagy a jobb oldalsávban lehet! 
Felhívom a figyelmet, hogy a jelentkezés akkor válik érvényessé, ha az ajándék képe megérkezik a 
belindavilaga@gmail.com
e-mail címre!

Végül ez a gyönyörű cica cirkál legalább két napja a 9. kerület Tűzoltó-Márton-Lenhossék környéken. Nem hiányzik valakinek? Látszik, hogy csak rövid ideje homeless. Most kint ül a virágcserepemben, és nagyon szomorúnak látszik. :O(





7 megjegyzés:

a Matula ikrek írta...

Hajrá-hajrá, sok sikert a vásárhoz!
Vagy kéz-, és lábtörést, nem tudom, ide mi illik.
Mindenesetre érdeklődve várjuk a beszámolót!
A papírcsillagok csodásak!

Barbaral írta...

Nagy kalappal a vásárhoz, kár, hogy ilyen rohadt messze lakunk:(((
A sodrófádról már írtam a facén, remélhetőleg csak karkötőtárolásra és repkedésre fogod használni, verekedni nem fogsz vele:DD

Monika írta...

Gratulálok,biztosan szuper sikered lesz a vásáron!!!!
Ez a sodrófás tárolás csudajó ötlet!!!!!!

Belinda írta...

Barbaral! Nem lehessen tudni, jobb, ha kéznél van! :O)

Palkó írta...

Nagyon tetszik a sodrófás ötlet! Szerintem nem banyás, hanem háziasszonyos :)
Ha komolyan nem tudsz humbugot készíteni :), akkor nálam találsz egy leírást itt:
http://palkolap.blogspot.hu/2012/09/416-karacsonyi-humbug-weihnachtshumbug.html

Belinda írta...

Palkó! Köszi! Nagyon ravasz, ugyanakkor nagyon egyszerű! És én azt hittem, hogy ez egy bugyor :).

Schnappy írta...

Tök jók a karkötőid!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...