2014. augusztus 31., vasárnap

Összeállt a takaró

Elkészült a takaró, szombaton összeállította a lelkes sereg. Csákberény adott otthont a rekordkísérletnek, és Erika volt az ötletgazda, aki kitalálta és hatalmas munkával levezényelte a takaró születését. Ő és a lelkes segítők együtt hozták létre a hatalmas alkotást, de a község, a polgármester és a posta is besegített. Egy drónról fényképezve.


(Erika Csobán, a főszervező és ötletgazda, tette ki ezt a fotót az Óriás takaró Fb-oldalra)


Ilyen kockákból, pontosan 2484 db 50x50cm-es négyzetből állt össze a takaró. 






Én nem voltam ott, csak kockát küldtem de a Facebook-oldalból szépen kiderül, hogyan is készült a hatalmas lepedő.


Előbb ilyen, kisebb egységeket horgoltak össze,


aztán vigyázz, kész, rajt... 


kigörgették őket a mezőre.


Végül ott helyben összehorgolták.


Ilyen gyönyörűség született, mely magyar rekord.
(Éva Katonáné Szabó‎ tette ki ezeket a fotókat az Óriás takaró Fb-oldalra)

Végül még egy kis vicces történet, mely az én egyik kockámmal esett meg. A hivatalos hitelesítő úr, aki ellenőrizte a rekord valódiságát, a jelek szerint leborult szerény kockám nagyszerűsége láttán...
:O)


Valójában csak fényképezi a takarót (helyi tudósítás), de nem bírtam kihagyni. Valószínűség: 1:2484  
:O) (Lászlóné Bene‎ tette ki a fotót az Óriás takaró Fb-oldalra)


Végül a takarót kis takarókra szedik szét, és rászoruló gyerekek, gyermekotthonok kapják. 
Gratula és elismerés mindazoknak, akik ebben részt vettek, főként, akik munkájukkal világra segítették a kis kockák formájában szunnyadó takarót. Köszönöm, hogy hozzájárulhattam a megszületéséhez.

6 megjegyzés:

Bogi írta...

Oltári jó!!^^

Monika írta...

Hű,szuper!!!! Régen foltos takarót varrtak ilyen óriásit.:)

Zsófi írta...

Ez valami szuper! Micsoda remek összefogás, gratulálok! :-)

Palkó írta...

NAGYON köszönöm a beszámolót!!!!

Tímel írta...

Aztaaaa!!! Igen, írtad, hogy rekordkísérlet lesz, és igen, sejtettem, hogy akkor az jóóó nagy, de nem, nem gondoltam át mennyire is nagy lehet:)

Lenyűgöző látvány. No és hogy hová kerül darabokban, nagyon szívmelengető.

Belinda írta...

Sajnálom, hogy nem lehettem ott, fantasztikus nap lehetett!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...