2014. augusztus 27., szerda

Szombaton összeáll a takaró!


Némi nyári szünet után visszatérünk, minden Belindák. :O) Szándékolatlan volt a szünet, egyszerűen úgy alakult, hogy nemigen volt időm, a Facebookot sem sokat koptattam. De azért készültek dolgok, és Londonban is voltam, majd mindenről csak szép sorjában...

Aktuálisan első téma az Óriás Takaró, mely most szombaton fog összeállni. Sajnos kicsit elbambáskodtam a dolgot, mivel nemigen figyeltem a bejegyzéseket a Facebookon. Emiatt az én 5 kockám lekéste a korábbi határidőt, és csak a keretben lesznek benne. De sebaj, a keret is fontos része egy képnek. :) Szóval a második 3 kocka itt látható.


Itt is a középső kockából lesz díszpárna, és a két szélső utazik az Óriás Takaró városába. Már úton vannak, és remélem, szerencsésen megérkeznek a tett színhelyére, ahol szombaton áll neki a lelkes csapat a több mint 2000 (!) 50 x 50 cm-es nagyikocka összeállításának. Erről a valószínűleg több mint izgalmas kalandról majd utólag beszámolok, bár csak a Facebookon látottak alapján, mert én magam nem leszek ott, sajnos nem fér bele egy egész napos kirándulás a mostanában nagy erőkkel zajló kis világomba. Majd erről is írok.





A 3 korábbi kocka, amelyek bekerülnek minden takarók legnagyobbikába, legalábbis remélem, hogy sikerül a rekordkísérlet.

Még egy kis belindás kockatörténet, meg egy kis nosztalgia. Ki emlékszik még erre a korra? Na meg arra, amikor a fonal az egyik versenyző két karjára volt rátéve, a másik versenyző meg gombolyított? Daliás idők voltak :O)



Ők a kedvenceim, szintén egy közös takaróhoz készültek, de sorsukat azóta is homály fedi.


Unokatesó konyháját díszítik.


És egy régi kedves emlék, a Horgoblog közös takarójához készültek.






1 megjegyzés:

Palkó írta...

Kocka kocka hátán! Nagyon szépek, ügyi vagy!
Én teljesen lemaradtam... nem szerette a kezem a horgolást, egy két sor után jelzett az ínhüvely, hogy ha nem vigyázok vele, begyullad újra... :(
Kíváncsian várom az ígért beszámolókat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...