2014. szeptember 26., péntek

Párnacsata folytatódik

Újabb párnával gazdagodott a rattan, ezúttal egy korábbi keresztszemes hímzésből csináltam neki egyet.


 Volt ez az érdekes, csomós, kicsit fényes fonalam, ebből lett volna eredetileg a lamantinszerkó, de nagyon alábecsültem a mennyiséget. (Csak egy kicsi maradt belőle. Ha összevetjük a párna és az én méretemet, érzékelhető a tévedés volumene, még akkor is, ha a párna hátoldalát is behorgoltam ugyanígy. :O)


A pipik ismerősek lehetnek, mert már felléptek húsvéti faliképként, az ő helyükre került nemrég a Pohárnok.


Itt látható fali dekoráció korában a pipilibasor. Nem voltam tőle elragadtatva, jövőre másik húsvéti kép készül. Igazából eredetileg is párnának szántam.
És újfent megköszönöm Lee Albrecthnek, akinek a csomagjából kibújtak a kiscsirkék. :O)


Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...