2015. november 29., vasárnap

Adventi játék - helyzetjelentés

Ezzel a kis remekművel kívánok mindannyiótoknak olyan gyönyörű, napfényes első adventvasárnapot, amilyet én látok az ablakomból. (Rákattintva látható a forrás.)


Nyolcan gyűltünk eddig össze a jáTékhoz, ebből négy ajándék képe érkezett meg. Megjegyzem, hogy nem akármilyenek, igazi csemegék!
Alább látható az én ajándékom, amely még nem teljes, mert egy lényegi rész még hiányzik... Nagy meglepi lesz, főleg nekem! :O) A csigamotívum a freeformerkedésem eredménye, bővebben a másik blogomban, ITT, vagy a képre kattintva, vagy a jobb oldalsávon.


Ám még kevesen vagyunk ahhoz, hogy nekivágjunk a játéknak, ezért úgy döntöttem, hogy jövő vasárnap kezdjük el a sorsolást azok között, akik addig hivatalosan jelentkeznek, vagyis megküldik az ajándék képét a belindavilaga@gmail.com címre.

Kérem mindazokat, akik szeretnének játszani, akár mint ajándékozók, akár mint kukucskálók, hogy minden lehető módon osztogassátok A JÁTÉKTOBORZÓNAK A LINKJÉT, annak érdekében, hogy gyűljön a csapat.

2 megjegyzés:

Era - SK írta...

Húúú elhavaztam kicsit, holnap küldöm én is az ajándékom képét :)

Belinda írta...

Rendicsek!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...