2009. október 15., csütörtök

Eddig csak naplószerű e-maileket küldözgettem türelmes és megértő barátnéimnak, most, nem kevés tipródás után, szeretném ezt továbbvinni. Elindítom hát a pasztellszínű kis világom kacskaringóit és a kézimunka terén átélt örömöket és "alkotói válságokat" bemutató blogomat.

Gyerekkorom óta foglalkozom kézimunkával, kisebb-nagyobb megszakításokkal. A kötés, a horgolás és a hímzés, néhány éve a gobelinkészítés is foglalkoztat. Utóbbit segítségként kezdtem el, amikor leszoktam a dohányzásról. Ha nagyon elkapott a cigaretta utáni vágy, leültem, és helyette öltögettem egyet-kettőt. És használt! Kb. négy éve nem dohányzom. (Ellenben híztam 20 kilót, de most maradjunk a pozitívumoknál :) Mindig is csodáltam a gobelint, különösen az ódon, középkori kárpitokat. Volt egy üzletlánc, azóta sajnos megszűnt, ahol csodálatos gobelinmintákat lehetett kapni, és mindent, amire egy gobelinező csak vágyik. Így indult kézimunkázó hajlamom sokadik virágzása. Aztán tudomást szereztem a MESKÁról, és ez végképp levett a lábamról. Visszatért a kötés, a horgolás, a hímzés és mindezek kombinációja, a képzeletemben ötletek sokasága születik.

Ezeket az ötleteket, meg a körülöttünk kavargó fura dolgokról szőtt gondolataimat szeretném megosztani veletek.














Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...