2009. november 29., vasárnap






Megszülettek az alább emlegetett motoszkálás eredményei, ezek a kis hímzett-horgolt szösszenetek. A pici hímzések már vagy másfél éve megvannak, egy részük egy DMC-reklámfüzetből, más részük saját kútfőből született, most lett belőlük ajándékkísérő. Sajna nem ütik meg a mértéket, a sarkoknál foszlik a kanava. Biztos van valamilyen jó módszer ennek kivédésére, kérlek, osszátok meg velem, ha ismertek ilyet!

És mostantól szigorúan a feladataimnak élek, bébiprojekt indul! Ó jöjj, Süsü-cipő, babatakaró és cumimelegítő! :)

2 megjegyzés:

Zsófi írta...

Egy módszer: lehet kapni rojtosodás ellen textil-ragasztót a Müllerben...

Másik - bár ahogy látom kicsi a szegély -, papírral kombinálni: kartonra lyukat vágsz úgy, hogy látható legyen a hímzés, de a papír takarja el a széleket, és beleragasztod. Ehhez nem szükséges textil-ragasztó sem, csak pontosan kell ragasztani. És persze papír a hátoldal is. Ezzel a módszerrel nem csak ajándékkísérőt lehet csinálni, de notesz-, naptárborítót vagy képeslapot is.
Két éve nagy alakú ajándékkísérőt csináltam így. Egy keményebb lapot harmadonként behajtottam, a második harmadot kivágtam és hímeztem bele, az elsőt ráhajtottam, összeragasztottam, a harmadik harmadra írtam a jó kívánságokat, illetve pausz papírra nyomtattam karácsonyi verseket - mindenkinek rá jellemzőt.

Belinda írta...

Köszi, ki fogom próbálni. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...