2010. június 17., csütörtök

Túl súlyos leánypajtásimnak! :)

Úgy egy éve körülnéztem egy Ulla Popken-üzletben, naivul azt gondolván, hogy "bevásárolok". Az árakat meglátva letettem nagyra törő terveimről, és megkerestem az akciós sarkot. A pénztárnál (minden eladó hölgy mosolygós és kellemesen dundi, ez tetszett, törődnek a vevő lelki egyensúlyával:) megkérdezték, szeretnék-e kapni katalógust. Igent mondtam, és azóta évszakonként menetrendszerűen érkezik a színvonalas "divatlap".
A legutóbbit bevittem a munkahelyemre szintén jó súlyban lévő kolléganőmnek. Arra lettünk figyelmesek, hogy a férfi kollégák a lap körül tolonganak, és gusztálják a szépen fejlett manökeneket. "Azt a fekete párducot nézd! Nekem az a pufók szőke tetszik!" :)
Ennyit a csontsovány szépségideálról. Kellene egy titkos népszavazás kizárólag férfiak részvételével:

"Egyetért-e Ön azzal, hogy barátnője, neje folyamatos diétával, életvitelszerűen fogyókúrázzon, és sovány legyen?"

..... igen                   ...... nem

Szerintem újabb forradalom zajlana a szavazófülkékben! :)

5 megjegyzés:

Tímel írta...

De jó ezt hallani!! Nem ártana már végre, ha helyre állna a rend, és nem akarnának a nők fogpiszkálók lenni!!! Szerintem nagyon sokat vet a latba, hogy a férfiak nyál csurgatva állnak az újságos előtt...senkit nem érdekel a lelked,ha nem vagy barbiebaba...ez az üzenete a lapoknak....pedighát,a lelkemnek kell szépnek lennie,nem a szilikonomnak...

Ó,persze, és minden férfi gyönyörű, ez ugye nem kérdés,bárki megállná köztük a helyét egy lapban...
Hogy jutottunk idáig???

Jó lenne túljutni rajta :)

zsizsike írta...

Azzal biztos egyetértene, hogy ha akar, fogyókúrázzon, de sztem számukra nem oly fontos, hogy ennek eredményeként sovány is legyen:-)
Off: ha ráérsz hozzám bekukk., hagytam egy pici üzit neked az utolsó bejegyzésben.

Névtelen írta...

A férfiak szilfidvékony hölgyeket szeretnének nappalra, akik éjszakára dús fognivaló husikákat növesztenének magukra.

De jobbat is tudok: a kövér annyukák és nagymamák ölében kényelmesebben lehet ücsörögni.

Belinda írta...

:))) Nem feminista indíttatás szülte e bejegyzést, de
IGEN! ÚGY VAN LÁNYOK!

Egyébként meggyőződésem, ez az egész fogyókúradolog onnan indul ki, hogy a divattervezőknek sokkal egyszerűbb egy 40 kilós nőt öltöztetni: se mellvarrás, se derékvarrás. :)

nadjasurrealist írta...

szeretek és szeretnék még karcsúbb lenni, de nem fogpiszkáló, nekem sok volt a terhesség alatt magamra szedett 15 kiló. mert nem ezt szoktam meg, azzal együtt imádtam várandósnak lenni, akkor ez így volt kerek egész, de azért már szabadulgatok a feleslegtől, kinek mi, de pálcika nem akarok lenni, én már voltam, az is szívás és a röhej, hogy van olyan, amikor hízni is nehéz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...