2012. április 1., vasárnap

Isten hozott, április! - Játék


Az előző, bátortalan kísérlet után talán túlságosan is felbátorodtam! :) Alaposan felvirágoztam ezt a karkötőt, ezúttal áprilisra jellemző virágokkal. 

És 
j á t é k o t
hirdetek, mely innentől 
12 hónapon át, 
jövő márciusig tart 
(ha minden jól megy:)!

A játék lényege:
Hagyj itt egy bejegyzést, melyben megtippeled, milyen virágok vannak a karkötőn.
Ezúttal három virágról van szó, mindhárom áprilisra jellemző. (A zöld rózsa nem számít.)
Az vehet majd részt az április végi sorsoláson, aki legalább kettőt eltalál a háromból. Nem hiszem, hogy ördöngös a feladat, de azért ne fogadjuk el kritikátlanul az előttünk tippelők ötleteit. :)




A határidő:
április 29., éjfél

A nyeremény:
maga a karkötő

Nem feltétel, de örülnék neki, ha terjesztenéd a játék hírét az oldalaidon, ha vannak.

Minden hónapra hasonló játékot tervezek, de nem mindig virággal. Majd menet közben kialakul.:)

36 megjegyzés:

MrsSame írta...

Az én tippem: árvácska,gyöngyvirág, pitypang?!

Ildina írta...

A tippem:
Nárcisz
Árvácska
Gyöngyvirág

kepi táska írta...

Hóvirág, árvácska, a sárga talán pitypang. Ha ősz lenne krizantémnak nevezném. :-)

Barbaral írta...

1., Árvácska /mifelénk violának is hívják/
2., Pitypang, avagy kutyatej /nálunk ez az elterjedtebb neve, bár elsőre aranyesőnek tippeltem, de ahhoz túl sok szirma van:)/
3., Gyöngyvirág /na itt végképp elbizonytalanodtam, mert elvileg csak májusban kellene nyílnia, de mivel György-napra már bőven szokott virágozni, hát gyöngyvirágra tippelek. Mondjuk a cserebogarat is májusinak hívják, mégis már április 2. felében rajzik:)/.

Kíváncsi vagyok, mennyit sikerül eltalálni:))
Jó kis játék lesz ez is:)!

Tímel írta...

1. árvácska
2.gyöngyvirág (a hólyagos habszegfű kiesett,mert nyáron is van)
3.hhááátt...a pitypang nekem is beugrott,de az egész évben virít...
Szerintem hérics:)

Barbaral,cserebogárból több féle is él nálunk, az áprilisi és májusi rajzása átfedi egymást 1-2 hétig ápr.máj-ban, de a köznyelv csak májusit ismer:)

Jó kis játék ez. Minden hónapban jöhetek tippelni,de jó!!!

Belinda írta...

:) Éljenek az első bátrak!
Aki ismer, most jót nevet, mert közismert virágnemismerő vagyok.:) Ámde szigorúan tartom magam egy virágzás-wikipédia listához, majd mindig mutatom.:)

gabcsap írta...

Árvácska, gyöngyvirág, pitypang szerintem:)

Édes csalamádé írta...

Árvácska , kutyatej=pitypang, a fehérnél barkára tippelek :)

Csillus írta...

Árvácska, gyöngyvirág, pitypang szerintem...köszönöm ezt a jó kis játékot!

Farci írta...

Pongyola pitypang, árvácska, gyöngyvirág :))
Köszi a lehetőséget :)))

norono írta...

Hát bizony szerintem is:árvácska, gyöngyvirág, pitypang!

IsaBella írta...

Árvácska, gyöngyvirág (először hóvirágra gondoltam, de az inkább március, és akkor nem egy szálon lettek volna a virágok^^), gyermekláncfű (mifelénk több neve is van: pitypang, sárgavirág^^)
Remélem, van legalább kettő helyes.
Mindjárt kiteszem blogomra is. (.
Nálam is játék van, szeretettel várlak!

Lencsilány írta...

Hát, az az igazság, hogy szerintem is árvácska, pitypang és gyöngyvirág:).

Plánka Ágnes írta...

:)Árvácska,gyöngyvirág,kankalin:)

Varga-Szemes Martina írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Varga Szemes Martina írta...

árvácska, gyöngyvirág, pitypang:)

bolyet írta...

1.Árvácska
2.Gyöngyvirág/kedvenc virágomat bármilyen "feldolgozott" formában felismerem....pl.horgolva
3.Gyermekláncfű amolyan Wikipédiásan mondva.....

F.Gina írta...

Árvácska, gyöngyvirág és pitypang.

Cimbilimbi írta...

De jó játék, és de jó, hogy nem késtem le :) Árvácska, gyöngyvirág és... most leírtam, hogy nárcisz, de pont itt figyel az isten veled március posztod, és azon a karin van a nárcisz, a wiki listát nem találom, úgyhogy legyen akkor árvácska, gyöngyvirág és pitypang :)

Cimbilimbi írta...

Kiteszem a játékot a blogomba, nem baj, ha ott marad az áprilisi felhívás az oldalsávban? Mert lehet, hogy nem jut eszembe frissíteni a képet havonta, bár igyekezni fogok! :)

Unknown írta...

Nárcisz, árvácska, és a fehér talán tulipán?

Anpebe írta...

gyöngyvirág, árvácska, gyermekláncfű
Széles Anett

Vámossy Brigitta írta...

Szia!
Gyöngyvirág, árvácska, gyermekláncfű.
Köszi a játékot!
Üdv:
Vámossy Brigitta

lolinno írta...

szerintem: árvácska, gyöngyvirág, pitypang. köszi, császár boglár , lolinno@gmail.com

cs írta...

Árvácska,gyöngyvirág,nárcisz

Soós Csilla
viragcsillag.sos@gmail.com

csasziga írta...

Szia! a válaszaim: árvácska, gyöngyvirág, pitypang.
köszi a játékot,kellemes húsvéti ünnepeket! gabi császár ,csasziga@gmail.com

gerera írta...

Árvácska, gyöngyvirág, gyermekláncfű az én tippem is.

Szabóné Gere Erika

Belinda írta...

Örömmel látom, hogy gyarapodik a csapat! Néhány egyéni megoldás is született! :)

Csillag írta...

Árvácska,gyöngyvirág és pitypangra tippelek :))

tideke írta...

Szia Belinda!

Előszőr is gratgula a karkötöhőz, nekem eszembe sem jutott volna ilyen virágosat készíteni, én a húsvéti horgolt tojásokat díszítettem virággal, bár csak 2-öt, a többi hagyományos lett.
De az ötletből kiindulva készítek egypár virágzó brost és hajbavalót.
Köszi szépen az insirációt.

Ja majdnem megfeledkeztem a tippjeimről:

a rózsaszín-bordó: egy árvácska
a fehér: egy gyönyörű gyönyvirág
a sárga egy kis fejtörést okozott, de szerintem egy pitypang, vagy másnéven gyermekláncfű.

Gyönyörűek a munkáid!!!

Üdv.
Edith

BMonica23, Mónika írta...

Nagyon tetszik ez a játék, benevezek rá, remélem eltalálom.:) Gyermekláncfű vagyis pitypang, szerintem a fehér gyöngyvirág, a harmadik pedig árvácska! Remélem kitaláltam :) Hirdetlek a blogomon is :) Köszönöm a lehetőséget!

latinka írta...

Én is,én is!!! Gyöngyvirág,árvácska és hosszas vívódás után pitypang. Bár virágzik később is,de már most is,tehát megfelel az "áprilisban nyílik" kitételnek. ( Sok lesz már a szövegértésből:)))

AnnieM írta...

Szia!

Nagyon helyes lett ez a karkötő, igazi tavaszhozó.:)
Köszönöm a lehetőséget! :)
Hirdetni természetesen hirdetlek a blogomon.
http://ekszerkeszitesiutmutatok.blogspot.com/
A tippjeimmel én sem fogok nagy meglepetést okozni, mert a többséggel értek egyet.
pitypang/gyermekláncfű (esetleg zergevirág), gyöngyvirág (ez volt oviban a jelem...:))és árvácska/viola (bár ebben egyáltalán nem vagyok biztos, mert a Tiednek határozottan 3 szirma van, ezeknek meg...bár ez lehet absztrakció is...nem tudom...elbizonytalanítottál :))

inga írta...

szuper játék!
árvácska, gyöngyvirág, pitypang

DzsiDzsi írta...

Pitypang, árvácska, gyöngyvirág! :)

Üdv, Gabi
gabus1217_8@hotmail.com

Belinda írta...

Lezárva! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...