2011. január 30., vasárnap

5 másodperc, amely megrengette Belindát:)

Nálam is rengett a föld, hintázott alattam a fotel néhány pillanatig. Azonban nekem nem a földrengés volt az első gondolatom. Néhány éve többször egymás után betörtek nálunk a garázsba, többek közt újszülött Bogikámat (Suzuki Swift, a "civil tank":) is feltörték, és elvitték egyetlen büszkeségét, az MP3-mal felturbózott rádiót. Pedig az előlapot is levettem, nem tudom, mit kezdett vele a delikvens. (Amúgy nagyon tüchtig tolvaj volt, szép rendet hagyott, pedig mindent átvizsgált.) Ugyanekkor egy autót is megpróbáltak elkötni, de a botcsinálta gengszternek beletört a bicskája, nem tudott kimenni vele a teremgarázsból. Ugyanis a billenő kapuhoz vezető, keskeny feljáró derékszögben elkanyarodik, gyakorlott versenyzőket is próbára téve. (A fal számos próbálkozás emlékét őrzi a férfias, mély árkoktól a finoman cizellált, nőies rajzolatokig, és az első időkben minden autón volt folytonossági hiány.) Többszöri próbálkozásra sem sikerült rákanyarodnia, és közben nekiment hol falnak, hol oszlopnak. Én éppen ekkor értem fel az ötödikre, és tisztán éreztem, hogy az egész ház többször megremeg. Földrengésre gyanakodtam, másnap derült ki, hogy a falrengető produkció egy dugába dőlt kocsilopás volt.
Ezért történt, hogy most betörésre gyanakodtam, és órákig vívódtam, lemenjek-e megvédeni Bogit, vagy inkább lapítsak. Alighanem én vagyok az egyetlen, akit a földrengés híre megnyugtatott.:)


Megint díjat kaptam


nagyon szépen köszönöm.


Ezt a díjat már megkaptam (legutóbb nem is olyan régen), ezért csak belinkelem
a vele járó dolgokat.

3 megjegyzés:

Irenka írta...

A humorod nagyon nyerő nálam! Köszönöm a mosolygós perceket!

Cimbilimbi írta...

Micsoda izgalmas helyen laksz :) Örülök, hogy megmaradt a kocsid, remélem a lopó picit azért agyrázkódást kapott a sok próbálkozás során, azt hiszem azt hiába remélném, hogy a sikertelen lopkodás hatására megjavult... Nálunk a poharas-csészés vitrin csörgött, az egyik kutya és én éreztük, a többiek meg lehülyéztek, mikor földrengést kiáltottunk / ugattunk :D

Belinda írta...

Szerintem a tolvaj direkt kitolásnak, személye elleni atrocitásnak fogta fel a kanyart, amúgy ott is hagyta a meggyötört autót az út közepén, nagy zűr lehetett egy ideig körülötte. Azért lennének ötleteim az effélékkel kapcsolatban, bár egy józan hang azt súgja, inkább tőlem lopjanak, mint nekem kelljen lopni!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...