2011. május 29., vasárnap

Ünneplős üveg - 7. (befejező) rész :)



Boldog gyereknapot minden gyereknek és gyermekszívű felnőttnek! 
:O)

Az oviügyben új fejlemény,
hogy megvan az első és a második bátor vállalkozó
személyében!
:o)

Ezenkívül nagyon jó ötletet adott Orsi a fórumon, miszerint mi lenne, ha a meskán kapott bevételből ajánlanánk fel valamennyit az ovi részére. Írtam levelet a Meskának, most várom a fejleményeket. 
(Sajna az a gyanúm, hogy két levelet is írtam. Csak a Kapcsolat részen keresztül lehet nekik írni, viszont így nem jelenik meg az elküldöttek között a levél, így aztán azt hittem másnap, hogy elszállt. Sűrű verbális vétkezések után írtam egy újat, és mikor az sem látszott, jöttem rá, hogy nem is fog, akárhányat írok még.:)

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...