2011. július 27., szerda

Hófehér


Ez a név, a Snow White eredeti fordítása jött elő mindenáron, hiába akartam Hópehelynek, Hófehérkének, Hókirálynőnek elnevezni. Ő egy Hófehér! :) Kissé időszerűtlen, mentségemre, még a kánikula alatt kezdtem bele. Nem az első, és nem az utolsó átlényegített befőttesüveg. A hímzés is saját minta, nem mintha olyan nagy dolog lenne. :) Korábbi illattartó-befőttjeimhez képest újdonság, hogy a teteje is hímzés.


És hogy ne fagyjunk meg a fehér sivatagban, itt egy korábbi változat. Elsősorban illattartónak szánom őket, de persze mást is lehet bennük tárolni.


Meskán (is) kaphatók.

7 megjegyzés:

Bogi írta...

Nyár ide, vagy oda, szerintem akkor is remek. :) Nyáron úgyis karácsonyos filmek vannak, télen nyaralósok... Tótágast áll a világ, nem gond szerintem, hogy időszerűtlennek érzed. :)

Monika írta...

Meseszép!!!!Én most úgyis fehéret szeretek mindenhol!

Monika írta...

Nem találom a Meskádon.:( Mennyi az ára,mondja hölgyem?

Belinda írta...

Holnap reggel mindenre fény derül... :) (Még nem tudja:)

Edina írta...

Gyönyörű!!!! Meseszép!!!! Hogy milyen ügyes vagy!:)
Teljesen beleszerelmesedtem!

Plánka Ágnes írta...

Nagyon szép Hófehér!Régóta beleszerettem az üvegjeidbe(is).Nekem még jobban tetszik,mint a másik.:):)

Tímel írta...

Időszerűtlen? Jajj dehogy is, a hó sosem az:)
Én hóemberes karkötőben flangálok:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...