2011. július 25., hétfő

Csomagoltam! :)


Latinka Ajándéklánc extra játékán Susut dobta nekem a sors, és a fenti ajándékokat küldtem neki. A két fülit meg a lilás kalapot a lányoknak szántam, a fehér kalapot Susunak (könnyű dolga van az embernek, ha megnézheti a Facebookon, hogy mi tetszik a delikvensnek!:). Az üveget meg az egész csapatnak. A két teát végül szégyenszemre kifelejtettem a csomagból.:(
És én Lee Albrechthez kerültem! Bevallom, én ezt úgy fogom fel, hogy nyertem! :) Volt egy kis kavarodás a csomag körül, de ha megjön, ígérem, minden kis csücskéről készítek fotót! :)


Dugijáték-nyertesekhez utaztak a fenti tartók. Mircihez (végre rájöttem, hogy csíkospingvinnel azonos ő:), Etához, és a tiszteletbeli nyertes, Gabus (akit én vezettem félre, megtalálta, de nem az igazi ajándékot) kapta a mobiltokot.

Már tervezem az új Dugijátékot, hétvége felé előállok vele! :) 

2 megjegyzés:

Bogi írta...

Ez meg az én dugi játékom volt, hogy ilyen sokáig rejtőzködni tudtam előled. :D Nem mintha akartam volna. :)
Köszönöm a zsepi tartót, már használatba is vettem, nagyon szép. :)

Eta írta...

Én is nagyon köszönöm a zsepitartót!
Már javában használom :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...