2012. április 15., vasárnap

Ez + az - főleg kaja

Néhány napig nem volt internetem. Szörnyű volt! :) Kezdek rendesen függő lenni, a munkahelyi lopott percek már nem oltják a kínzó vágyat! :)

Megint volt Kuponvilág-esemény, egy újabb vegetáriánus étteremtől rendeltem. A Life & Foodtól, minden gond és fennakadás nélkül. Egész menüsort:
tavaszi zöldséglevest (megvolt, nagyon finom)
lúgosító fehérbab-levest (szintén)
egy indiai kaját
roston sült sajtot pürével
és


fitt gombócok édesburgonya-pürével! 
Hát ez is nagyon finom volt!
Csak az érdekesség kedvéért: barna rizs, szója, olívaolaj, tönköly fehérliszt, paradicsomlé, xilit vagy stevia (?!:), édesburgonya, növényi margarin, meg a mindenféle fűszerek.
Majd a hátralévő kettőről is beszámolok.
Nagyon szépen köszönöm a Life & Foodnak!

Persze megnéztem, mi ez a két (számomra) új dolog, a jelek szerint újabb édesítőszerek, melyek kevésbé terhelik a szervezetet (ám valószínűleg annál inkább a pénztárcát!:). 

És még egy kaja. Meséltem a Ponyvaregény-beli kalandról, és a nagyon finom sült camembert-ről. Na elkészítettem én is, barátnőmék látogatása kiváló alkalom volt, úgy is mint kísérleti nyuszik.:)


Íme az eredmény. Finom volt, de nem volt OLYAN finom, mint ott. Inkább párolt lett, mint sült, még lehet rajta kísérletezni.:) 
(Kedves gasztrobloggerek, van valakinek receptje erre?)

Félidőnél tart a játékom! Mindenkit szeretettel várok, aki még nem tippelt!


Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...