2012. április 6., péntek

A főnyúl üzeni! :)




Hát kérem, ő Herman, a főnyúl. Biztos sokan ismerik őt, de én egyszerűen nem tudok betelni vele! Joggal pályázhatna a világ legnagyobb nyula címre. A félméteres fülek, a férfias fej, és azok a tappancsok... Azok a tappancsok, kérem tisztelettel, egy Mici varrógépéért kiáltanak!:)




Herman nevében is szép húsvétot kívánok mindenkinek! :)

Játékok után kutakodtam, de valahogy nem nagyon találok most. MrsSame-nél van egy (ismerős!:) játék, IsaBella is érdekes játékot indított, de az a baj, hogy annyira nincs időm a dupla munkahely miatt, hogy az ilyen "feladatorinetált" játékokra most nem merek benevezni. Tímel-hez viszont beszálltam!:) Meg még egy bagolykeresztelőn is részt veszek! Kinél van még játék? Segítsetek! :)

5 megjegyzés:

Lencsilány írta...

Szia! Uh, durva ez a nyúl:)!
Ha gondolod, nézz be a blogomba, mert általában össze szoktam gyűjteni a nekem tetsző éppen futó játékokat.

Belinda írta...

Köszi! nagyon jó játék lesz a tiéd is! :)

IsaBella írta...

Szia! Itt is játék van, most épp Schnappy egyik gyönyörű karkötője a tét. ^^

Áldott Húsvétot kívánok! (:

Cimbilimbi írta...

Boldog Nyuszit, szép Húsvétot! Nem tudom láttad-e, Belindánál egész éves játék van :))) Bocsi...

Belinda írta...

:)))))
Jé, tényleg! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...