2012. szeptember 13., csütörtök

Csomagoltam...

...és elküldtem Kacatériának a takarónégyzeteket. Először még 1 (vissza)integető macit akartam, de rájöttem, hogy a mennyiség is számít, ezért inkább 2 belindás-szalagosat készítettem. Na persze kérdés, mi lesz mosáskor a szalagokkal. Reménykedjünk... :)


És elküldtem a két utóbbi virágfelismerő játék nyerteseinek is a karkötőket, meg a meglepiket, ezek most egy-egy virágzós gyűrű a karkötő mellé.

az augusztusi nyertes kapta a napraforgósat kamillás gyűrűvel


és
a júliusit rózsással


A szín miatt fordítottam a gyűrűkön, így jobban illenek a karkötőkhöz.:)

Még egyszer köszönöm a játékot nekik és mindenkinek. 
És a szeptemberi fordulóra ki jelentkezik? Még nagyon kevesen vannak a bátrak! :)



Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...