2012. november 1., csütörtök

Októberi sorsolás + after halloween :O)

Megint megkéstem a sorsolással, de most igazoltan, mert elmentem arra a bizonyos prágai útra, és 5 napig közelébe sem mentem számítógépnek. (Súlyos elvonási tüneteimet sörrel kúráltam.:) Majd jönnek prágai (és Karlovy Vary-i) fotók.


Ez lett volna a halloweeni kép, rajta az eddigi halloweenes horgolmányok. Az idei még nincs kész, de az nem is lesz halloweeni, hanem csak őszi.

És akkor csapjunk bele a tökkrémlevesbe!


Ugyebár ez volt a vágy titokzatos tárgya, hangsúly a titokzatoson, hogy mennyire vágykeltő, az más kérdés :)

És ők a bátor megfejtők:

Facebook
  1. Nikolett Váradi dísztök,káposzta és valami répa féleség :-)
  1. Rita Velkovicsné Annus sütötök szőlő
  1. Gabriella Gősi dísztök:)
  1. Nagy Emese dísztök és szőlő?
  1. Melicher Cili A szín alapján először sütőtököt mondtam volna, úgyhogy akkor a játék kedvéért: sütőtök és szőlő???
  1. Nagy Zoltán makk és krizantém?
  1. Brigitta Vámossy sütőtök és zeller
  1. Badenczki Csilla szőlő,sütőtök
Blog
  1. cs írta... A dísztök biztos...és talán két fürt szőlő,bár az inkább szeptember :)
  1. Tímel írta... Rápihentem. Nem tudok elszakadni az előző tippemtől...ha az egyik jó volt, akkor legyen a dísztök. Úgy gondolom, a cukorrépa tippem miatt akartad törölni az e havi játékot...pedig az cukorrépa kérem:)
    Nem tudok elvonatkoztatni. Egy tippem lesz most csak, vagy jó, vagy nem...dísztök.
  1. latinka írta... Hááát,kérem,ez tényleg nem egyszerű:) Az egyik nagyon dísztöknek néz ki,a másik meg egy kicsit szőlőnek:))nálam,de lehet,hogy gond van a monitorommal:))
  1. norono írta... Timel a répás megoldásod nagyon tetszik! :-))) Kénytelen voltam rájönni, hogy nekem sincs jobb ötletem! Bár először a szőlő ugrott be, de jött a nagy kérdés, hogy akkor mi is a fehér része a dolognak. Mivel a jégcsap retek nem most érik marad a cukorrépa!
    A dísztök nálam is nyerő megoldásnak tűnik!
    Na nem tökölök :-))) tovább: dísztök és cukirépa
  1. Jucus írta... Hát hogyha a dísztökkel (amit én őszirózsának néztem) már megkönnyítettétek a dolgom, akkor a másik "termésnél" én maradok a szőlős tippnél!
  1. tideke írta... Szia Belinda! Szerintem a szőlő nagyon is jól néz ki, viszont a másik növény felismerése tényleg egy kicsit bonyolultabb (de már az előttem lévők kitalálták), úgyhogy szerintem is dísztök.
  1. Madarász Éva írta... Szia! Én is jövök játszani!! Szerintem krumpli , szellem , és dísztök!:) A szellem nem biztos , de a dísztök igen!:):)
  1. inga írta... húú azt hittem már tippeltem... dísztök, a másikról fogalmam sincs

Mint látható, volt mit zöldíteni, és majdnem mindenki eltalálta a tököt (hogy milyen tök, azt hagyjuk, én sem tudom... :) Megvallom, nem gondoltam, hogy a cukorrépa, Timel agrárjellegű megoldása überelhető, de a szellem, Éva halloweeni hangulatban született tippje mindent visz, még a kapufát is! :) Dobogós még a zeller is. Majd aki megkapja a karkötőt (és vele a nagyobbacska, kárpótlás jellegű meglepit), látni fogja, hogy élőben picit felismerhetőbb a díszítmény, és a szőlő sem szürke, hanem halványzöld. De nem mosakszom itt tovább, lássuk a győztest!


És úgy látszik, Fortunának is tetszett a szellemes megoldás! Gratula 


és kérem szépen az elérhetőségét, hogy küldhessem a csomagot.


1 megjegyzés:

Tímel írta...

Olyan nagyon jókat szórakoztam újfent :)
Ez a hónap igazán remek volt!

Évának gratulálok, tényleg frappáns megoldás:):):)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...