2013. október 3., csütörtök

Szeptember - Szent Mihály hava, sorsolás


Megérkezett az október, de nem a remélt, gyönyörű indián nyárral, hanem faggyal zimankóval. Nem helyes! :)  (Mindszent hava, kezdhetek spekulálni! :)
Lássuk a sorsolást. Tehát gazdát keresünk a fügés-szőlős kalapkának...


...az alábbi jelöltek közül!

  1. Judit Gödről írta... Én jönnék érte játszani! Imádom a fügét és a szőlőt....
  2. Csippcsuppcsoda írta... Én is jövök játszani, ne szomorkodjon a kalapka :)), de ha úgy hozná a szerencse, hogy csak ketten leszünk hozzászólók, és én nyernék, akkor a magam részéről átengedem Juditnak.
  3. Csilla Soós jöttem 
  4. Éva Erdős Én is itt vagyok! Olyan szép! Szeretem a kalapkáidat!<3 li="">
  5. Anett Széles szeretném, játszom érte  osztva
  6. Mákos Dóra Barbara nagyon szép. 
  7. Piroska Ráczné Kupás ötletes
  8. Erika Szabóné Gere Játszom érte! Ízléses, szép darab! 
  9. Csillag Virág tetszik 
  10. Gabriella Gősi cééép
  11. Brigitta Vámossy újra itt
  12. Regina Nagy Nagyon szép! 
  13. Ágnes Ferenczi-Oszkó Nagyon jól néz ki! 
  14. Márta Budainé Varga csodás 
  15. Erika Keresztfalvi szép őszies!
  16. Vén Zsuzsanna Szép 
  17. Vén Margit szép
  18. Edit Frühwirth Nemhogy szép, hanem csodaszép!!!!
  19. Monika Decsi Osztom,nagyon szép:)
  20. Nikolett Váradi Gyönyörű szép! 
  21. Veronika Póczak gyönyörű!! 
  22. Anna Szele Mesés! 
  23. Cecília Tapasztó őt is a gombos üvegre tenném..
  24. Virág Csikós nagyon tetszik 



A szeptemberi kalapka tulajdonosa


a Facebookról! Éljen soká, gratulálunk, és kérem  szépen az elérhetőségét!

1 megjegyzés:

erdoseva55 írta...

Gratulálok a nyertesnek!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...