2014. május 9., péntek

Luca, avagy a Csipkés lamantin :O)

Hát elkészült végül a Luca székét messze leköröző, csipkés tunikám.


Ezt a mintát nagyon szeretem, mert ananász ide vagy oda, van benne valami banyás vonás is. :O)


És hogy hogy került a dologba a lamantin, azt az alábbi kép magyarázza! :OD


Azért nem híztam ennyit azóta, hogy elkezdtem a horgolást (úgy másfél éve:), sajna eleve keskenyre méreteztem a két oldalát, és ezzel a huszáros megoldással lettem úrrá a problémán. Nagyon praktikus további térfogatváltozások esetére. :O) 


Ez a korábbi, kötött tunikám, nagyon szeretem. Ennek a címe: Anyamedve beépített boccsal (bocs!:)


Szeretem ezt a bordás kötésmintát: nem túl bonyolult, látványos, jól használható és még slankít is (na jó, egy kicsit:)


Korábbi hasonló horgolmányaim. Ez kisebbik keresztlányé...



...ez pedig barátosné lányáé lett.



Egyben a fényképezőgép hanyatlása is nyomon követhető lentről felfelé haladva. Nincs mese, mennie kell :O)

4 megjegyzés:

Tímel írta...

Aztaaaa, micsoda parádés felvonulás:)

Csodásak!

Barbaral írta...

Lamantin:))))). Jajj, percek óta röhörészek, miket nem írsz már:D
Nagyon szuperek a horgolmányok és remekül megoldottad az átméretezést:)

Anette kincsei írta...

Nagyon tetszenek a munkaid!Birom a lazasagodat meg a humorodat, ahogy magadrol beszelsz :-)En mar 3 kilo feleslegtol is sokkot kapok, pedig most van am feleslegem boven! De igazad van, fo a jokedv!

Belinda írta...

Köszi, lányok!

Anette! Eljő a kor, amikor a reményhal helyére beúszik a teszekrája, és jókedvűen csapkod az uszonyaival! :O)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...