2014. november 27., csütörtök

Kézműves paparazza - Canterbury, Windsor, London: kaja, pia, lovagok, rongyok

Még nyáron jártam Londonban és néhány más városban, átutazóban Belgiumban is. És persze nyomkodtam a fotómasina gombját lelkesen, szokás szerint kézművesszemmel is rácsodálkozva a látnivalókra, nem csak turistaként. Amíg elkezdődik az adventi játékom (itt jelentkezhet rá, aki akar, és itt találod a részleteket is), néhány bejegyzésben megmutatom, miket láttam.

Őfelsége mindenütt ott van, így Canterbury egyik kirakatában is, és tisztesség ne essék szólva: riszál. Az alkotó ezt a mozgást alighanem integetésként értelmezte. Rátok bízom az eldöntését a következő, igen rossz minőségű, de a vita szempontjából szerintem perdöntő videó alapján. :O)


A foltosokra gondolva kattintgattam a következő képeket a piacon.







Hangulatos részletek...


...és a banya gyűjtése. :O)

Kis összeállítás Windsorból


És végül London. A Covent Garden lett az egyik kedvencem


Kis és nagyobb boltocska, a jellegzetes angol édességek és egy kis tenger.


A következő képek a Tower shopjában készültek


Lovagkor


Macijelmezek, legfelül alighanem VIII. Henrikben. 
(Több ilyen ferde szögből készült képem is van, nem volt ám egyszerű a Belindákat próbáló tömegben - a banya ment elöl - úgy fotózni le valamit, hogy ne lógjon bele semmilyen turistatestrész. :O)


A teázás kellékei.


A nálunk annyira kedvelt shabby chicszerűből csak ennyit találtam. Azért ebben sokkal jobbak vagyunk! :O)

Az ünnepek után majd írok egy összefoglalót az útról mindkét Belindát bedobva, és már kézművestelenül. Mert nagyon érdekes volt, és nagyon tetszett mindkettőnknek. :O)

3 megjegyzés:

a Matula ikrek írta...

Jogos a két pont, őfelsége riszál. Hawaii táncosnőket megszégyenítő csípőmunka. :D
óóó, azok az anyagok! Meg az angol zászlós mindenfélék!
Meg a többi... :)

Kíváncsian várjuk a leírásos beszámolót is+ :)

Belinda írta...

:O)

martinelli írta...

Gyönyörű képek! Olyan buszos teám nekem is van :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...