2015. február 10., kedd

Hó és hahó

Januári hétvége: hóvirág, hó, hó és naplemente... ilyesmi. (A hahó lejjebb van...:O)








Ééééééés tadammm! Hahóóóóó! :) Egy hét tömény Peridot után így állunk! -3 kiló (innen indultunk)
Persze ennek nagy része a karácsonykor felszedett, friss kilókból áll, de akkor is nagyon impozáns! A banya is befogta a száját.
Meg kell mondanom, hogy nagyobb szenvedésre voltam felkészülve. Egész jól elvagyunk, bár annyi engedményt tettünk, hogy napi egy cappuccino azért belefér. Valami kis jutalomfalatka nekünk is jár, nem csak a cicának. :O)


Újra!
Január elköszönt, és ugye január végéig adtunk határidőt az adventi játék ajándékainak, hogy megérkezzenek a rendeltetési helyükre. Egy jelzést már kaptam, hogy nem talált haza az ajándék, és nagyon szeretném, ha mindenki más is, aki nem kapta meg, jelezné nekem. Persze az lenne a legjobb, ha nem lenne több ilyen eset, de ha mégis előfordult, ne maradjon homályban. Ugye dolgoztál sokat az ajándékodon, szeretettel csomagoltad, nem kevés pénzért postára adtad, és te nem kaptál semmit? Lehet ennek többféle oka, még olyan is, hogy a postán történt malőr. Ez esetben is az a legjobb, ha tud róla a feladó. Legrosszabb esetben azonban szándékosan csaptak be téged, és ezt ne hagyjuk! Se a kis ügyekben, mint amilyen ez (??? bár nem is olyan kicsi), se a nagy dolgokban ne hagyjuk most már, hogy az orrunknál fogva vezessenek. 
Ezért kérlek, hogy küldj egy emailt, ha nem kaptad meg az ajándékot!

3 megjegyzés:

Tímel írta...

Pont ma gondoltam Rád és a vízkúrára:) Te kis gondolat olvasó:)

Linda írta...

Beautiful photos!!! :)

belinda írta...

És hozzátenném, hogy találtam még egy másfél literes sört a tárolóban, és ellenálltam! (A banyának tiszta kék-zöld a keze. "Teszed le, teszed le!" :O)
Linda: Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...