2022. január 9., vasárnap

 Sziasztok!


Nagy szomorúságomra "bezárt" a Caféblog, s vele szeretett Freeformerem – na nem mintha sokat írogattam volna bele az utóbbi időben.

S ha már így esett, visszatértem a hűséges Bloggerre. Mégpedig azért, mert sorjáznak az események, a Fonalgerillák új támadásra készülnek, én meg megint meskázok, bár most nagyon laza, inkább hobbijelleggel.

Idemásolom, amit a meskán is közzétettem:

Kifejezetten egyedi megrendeléseket várok! Megtetszett valami, de nem találsz sehol hasonlót? Vagy van egy elképzelésed, amit már régóta szeretnél valóra váltani? A szlogent (Belinda /majdnem/ minden kívánságot teljesít), azért szűkítsük le: ha kötéssel, horgolással, hímzéssel, vagy ezek kombinációjával megvalósítható. Ha küldesz egy fotót vagy egy szöveges leírást arról, amit szeretnél, elindulhat egy párbeszéd, és ha megegyezünk, a végén a tiéd lehet a régóta áhított portéka. FIGYELEM! Nincs szó koppintásról, minták illegális felhasználásáról, ilyesmit nem vállalok! A fotódhoz hasonló hangulatú, stílusú, illetve a leírásodnak megfelelő terméket én magam tervezem meg. Minden további egyedi megbeszélés szerint történik. Ha sikerül egymásra hangolódnunk, küldök egy vázlatos tervet és egy kalkulációt, ha megegyezünk, a beszerzendő alapanyagokra előleget kérek. Feltettem néhány korábbi munkámat példaképpen, ezek döntő részben a saját terveim szerint készültek.

Vagyis a banyatündér üzemmód kívánságteljesítő funkcióval bővül. Meglátjuk, mi lesz a vége, reméljük, a végén senkinek nem nő kolbász az orrára... 


Első Meskára feltett portéka két táska. Itt láthatók a részletek.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...