2011. július 20., szerda

Ez + az










A királynő új ruhája. (Remélem, mindenki látja:) A színek nem tökéletesek: az alap olyan, mint az élénkebb képen, a virágok meg mint a halványabb változaton. A gombok hosszas vajúdás eredményei, még mindig nem az igaziak. Saját anyagából lenne szép, de nem hinném, hogy a modell türelmesen végigállná, míg azokat begomboljuk.:) A pöndörödést meg lehetne szüntetni, de tulajdonképpen nem rossz így. Egy Amelie-gyermekből van a minta, szokás szerint alaposan átalakítva. A fonal olcsó, egyszerű műszál.


Ez az újabb kedvenc fotóm. Pontosan ilyen huncutpofi őfelsége sok-sok szeretettel, és már a nő is kezd előbújni.:)

Megvan a 200. követő Barbette személyében, de sehogy sem tudok rájönni az elérhetőségére. Kérem, hogy aki ismeri, szóljon neki, hogy jelentkezzen. (A 201. asszem én lettem véletlenül, ahogy próbáltam kideríteni Barbette e-mailjét.:)

Kedves Barbette! Lécci, jelentkezz, van egy ajándékom  a számodra! :)
Közben rájöttem, hogy honfitárs!:)

És még képzeljétek el, hogy mesefigura lettem (megint:). Legalábbis öntelten erre a következtetésre jutottam.:) 


olvashatod a történetet.

5 megjegyzés:

Edina írta...

Gyönyörű ez a Drága :)))

moonsafari írta...

Annyira édes ez a kiscsaj, milyen gyönyörű szeme és pofija van :D

a Matula ikrek írta...

Ó, te jó ég!
Gyönyörű fotó készült a Macikirálynőről!
A pulóver hozzáillő szépség, talán ha a türkizhez kaptál volna gombokat...azok Neked is megfeleltek volna, laikus közönség (érts:mi) tetszését nyilvánítja így is! :o)

Irenka írta...

A pulcsi helyes lett, de Őfelsége...! Gyönyörűszép!

Belinda írta...

Matula! Az a feneség, hogy türkiz és türkiz között különbség van, nemkevésbé rózsaszín és rózsaszín közt. És ilyenkor ütik egymást! Baltával! :(

Köszönettel átadom őfelségének a hódolatnyilvánításokat! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...