2014. január 9., csütörtök

Adventi játék - csomagoltam


Megint eltelt egy év, megint elmúltak az ünnepek, és lezajlott az Adventi ajándéknaptár és kulcslyukjáték. Mostanra talán mindenki megkapta az ajándékát, bár az utolsó sorsolások ajándékai még nem biztos, hogy odaértek a címzettekhez. Majd erre még visszatérünk, remélem, hogy senki sem marad hoppon. Kérem, hogy ha valaki úgy érzi, meg kellett volna már kapnia az ajándékot, mert korán kisorsoltam, jelentkezzen!
Megint összegyűjtöttem egy kollázsba az összes szépséges ajándékot, gyönyörködjünk bennük együtt.



Az én nyertesem Tímel volt, ő már régen megkapta a csomagot, a meglepi mi más lehetett volna karácsony előtt három héttel, mint egy gömböc. :O)

Megvolt a Kulcslyukjáték sorsolása is, itt, vagy a jobb oldalsávban megnézheti, aki még nem látta. Két nyertest sorsoltam, Nikolett Váradi a Facebookon játszott, választása ezekre a meskás portékákra esett:


És mivel messze nem érte el az 5000 Ft-os határt, egy meglepit is kapott, ami remélem, tetszett neki. :)


A második nyertes a blogos játékosok közül került ki, jkati személyében, akinél most éppen egy izgalmas játék zajlik, kukkants be hozzá! :) Az ő választottjai a Meska-boltomból a következők:



Remélem, mindketten megkapták már a csomagot, és sikerült örömet szereznem, hiszen ez volt  a játék célja!
Mint ahogy az én ajándékom is rendben megérkezett Edina-tól, amit ezúton is köszönök,


a finom kecsketej szappan, amit azóta is nagy élvezettel használok.
Majd még egyszer visszatérünk az adventi játékra, addig is kellemes 2014. esztendőt mindenkinek!

5 megjegyzés:

Schnappy írta...

Mennyi csodás ajándék, jól kezdődik az újév a nyerteseknek!

Barbaral írta...

Micsoda szépségek!!!
Köszönöm a lehetőséget, remélem idén is lesz:)))

jkati8 írta...

Neked is alkotásokban gazdag 2014. esztendőt kívánok! Köszönjük, hogy meghirdetted a játékot!

Gigike írta...

Kedves Belinda! Köszönjük szépen neked a játékot! A szervezkedést sz ötletet az időt ..és mindent! :)Remélem megtartod ezt az immár hagyománnyá vált játékot! B.Ú.É.K. neked is! :)

Tímel írta...

Óóóó,micsoda kánaán:)

Köszönöm a játékot, nagyon szeretem.

Jó a pöttyös háttered:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...